احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

حوار من نوع جديد

5:03 م / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /





انا:عارف انا بحبك فخور بيك مبسوط انى انا انت و بحب اكونك
نفسى:يااااااااااااااااه مش مصدق انت بتقولى كده انت بتقولى بحبك ليه
انا:اه انا عارف انى جرحتك جرحتك كتير سامحنى سامحنى انا ياما شتمتك سامحنى
نفسى: انا مقرر اسامحك بس احنا اتجرحنا اتجرحنا كتييير انا وا نت لكن هسامحك
انا:انا بحبك جدا و تعبت و هتعب عشان مصلحتك و غلطت انى شتمتك
نفسى:بتحبنى ليه
انا:عارف ليه لانى بدوق حب الله و حب الناس فبعرف احبك انا كنت تعبان و عندى مشاكل مكنتش فاهمك
نفسى:يااااااه انا محتاج حبك جدا انا محتاجك محتاجك
انا : يا رب اشكرك على محبتك اشكرك على غفرانك انا محتاج المس حبك دايما انا محتاج احسك يا رب بحبك
-------------

2 التعليقات:

Comment by مجاهد on 10 نوفمبر 2009 في 6:11 ص

جوتو لايت جو....
المس من خلال كلماتك تقدم
:)
انا سعيد عشانك جدا
ويارب دايما تكو للأحسن وديما فى تقدم
تحياتى

Comment by Dr. Awsam Wasfy on 20 نوفمبر 2009 في 10:41 م

سعيد جداً بتقدمك. ربنا معاك. خلينا نشوفك

إرسال تعليق