احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

تصحيح

11:51 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /

شخصية كرتونية حبت تخرج من الفيلم
تخرج فين؟
للحياة تختار تعيش
طب ما اللى بيرسم هو اللى بيديها حياة
بيرسم؟؟
هى صحيح حيرة كبيرة
كل عالم الكرتون ده مع جماله مرسوم متظبط واحد عارف نهايته و قبل بدايته هو الرسام
و انا بتفرج مش عارف النهاية بس فيه نهاية تسالنى هى ايه؟؟؟؟؟؟
اسال الرسام تصوروا لو مفيش رسام هيبقى مفيش كرتون
بصراحة و انا بتفرج ببقى عايز اعرف كل حاجة عايز ابقى الرسام من غير تعب..
عايز اقول كلام عنى
انا مكتئب لان فى افكار جوايا هى
انى لازم اعرف كل حاجة
انى لازم اسيطر
لازم ابقى الاول
لازم ابقى الاقوى
مفيش رسام انا وحيد
النهاية دايما سيئة
تصحيح
مسموح لك تغلط مش لازم تعرف كل حاجة
مش لازم تبقى مسيطر على الاحوال
مش لازم تبقى الاول كفاية تبزل مجهود و انت هادى
فى رسام هو الله بس انت لازم تعمل اللى عليك
النهاية محايدة
انت مش وحيد انا معاك


0 التعليقات:

إرسال تعليق