احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

مشهد بشع

11:25 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /

انسان مولعة فيه النار طالع يجرى حد يلحق حد يطفى مش نافع
منظر بشع بشع بشع
اتمنى محدش يشوفه
مولع بيتحرق نار الناس خايفة تقرب منه لانه هو كمان بقى بيحرق بقت النار جزئ منه
يعنى مش بس بيتحرق لا لو قرب من حد هيحرقه

و هو اللى ولع فى نفسه بجاااز
جاز طب هيطفوه ازاى ده
اكيد هيموت من الالم قبل الحرق


اكتشفت انى انا الانسان ده
اسمعوا
انا و انا صغير قررت كل واحد هيجرحنى هكرهه
و انا لما اغلط اكره نفسى و احتقرها
مش هأذى حد بس هكره
كراهية كراهية
الكراهية بتحرقنى انا و اللى بيأذينى سايباه
كانى بشرب سم عشان التانى يموت بتحرق قررت اغفر بس اغفر ايه و لا ايه اغفر ايه و لا ايه كتيييييييييييييييير
كراهية يا رب انا قررت ارجعلك تانى ساعدنى طفى الحريق معايا
انا عارف انا ولعته بس انا بتحرق يا بابا يا الله قررت اغفر انا فعلا تعبان

مش هقولك غير بمحبتك ساعدنى

0 التعليقات:

إرسال تعليق