احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

كنت محتاج حماية

8:23 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /

ذنب كنت بعذب نفسى و استلذ بتعذيبها انى اشعر بالذنب مع انى مش مذنب (هما بيقلولى كده دلوقت)
كنت بسيب الكتب و الحصة(لعادة سرية) و اهرب لعالم تانى بس كنت بشعر بالذنب الشديد كنت بقبل الذنب عشان اخد المتعة
كانى بشرب السم فى اجمل عسل بس انا كنت طفل مفهمش معرفش زى طفل بيحط ايده فى الكهرباء هل ذنبه و لا اهله المفروض يحموه من الكهرباء 
الذنب بيمشى فى دمى دلوقت و الخوف من الفشل و مش قادر اسامح نفسى متالم جدا
كنت بحلم و انا صغير بكابوس ان فيه اسود هربت هتموتنى هى هربت فعلا و هتموتنى  
فى نار جوايا بتاكلنى  حد يطفى النار دى
حقايق:
انت مش مذنب ده غلط اهلك و المدرسة انت محدش كلمك عن الجنس ليومنا هذا  ده غلطهم هما لازم تسامح نفسك لازم تغفر ليك و تحبك و تنسى الذنب ده لانك مش غلطان انت ضحية ضحية و كل الناس قالتلك كده

مرة سمعت عن واحدة ادت ابنها حقنة غلط سببت انه يكون عنده عاهم مستديمة
وحد قال قدامى و دى تسامح نفسها ازاى
انا اسامح نفسى ازاى
انا دمرت حياتى 
دمرت نفسيتى
دمرت جسدى
انا وسخ اوى حاسس بكده
عايز استحمى بس مش بنضف
حاسس انى انا القذارة 

ده مش حقيقى انت مش كده كل دى اوهام اعقل و بص يعين حقيقية دى مشاعر صدمة طفل سامح نفسك

0 التعليقات:

إرسال تعليق