احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

الغفران المستحيل

8:41 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /

الغفران مكنتش اعرفه و انا صغير مجربتوش 
كان بيخاصمنى لايام كتيرة لاسباب هايفة و يوم مكتشفو انه انا اعرف العادة ضربونى 
نفسى اتكسرت مش مهم كل ده لكن انا مش قادر اغفر معرفوش مجربتوش اغفر يعنى اغفر انا لازم انتقم من نفسى و من اللى اذونى 
اسيب حقى كده لا انا مش هسيبه
طب هو انا عندى اختيار الغفران ده اساسا ؟
انا فشل انى اغفر معنديش اختيار مش عارف اغفر
طب لو انتقمت هترتاح؟
يمكن
انا شايف ان نفسى غلطت فى حقى لازم انتقم منها اول واحدة نفسى بانى اعذبها و ابهدلها و اخليها تعوضنى بنجاح ملوش مثيل و لو منجحتش اقتلها اموتها اشعرها بذنب لازم تعوضنى نفسى انا حاسس بكره ناحيتك انا حاسس بكره عظيم
ايه الحل ؟
نكسر حلقة الانتقام دى ازاى 
محدش يقلى ربنا 
لانى انا متلخبط مش يمكن يكون غفرانه ده كلام هو بيغفر لكن مش بيشيل شعور الذنب الرهيب جوايا يبقى ايه فايدة الغفران
بيسامح لكن مش بيغير نتايج الخطايا اللى انا عملتها
خطايا انا كنت ضحية مغلطش اساسا 
مش عارف
غفران مستحيل

0 التعليقات:

إرسال تعليق