احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

طاقية الاخفا

12:45 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /

انا مكسوف منك عايز استخبى مليش انى اعيش انا مستاهلش اعيش انا ضايقتك كتير انا السبب فى حزنك انا السبب ان كل الناس مضايقييين انا السبب فى كل مرة بتقابل حد و تسلم عليه ببقى عايز استخبى لانى اكيد هكسفك تانى هحرجك تانى هضايقك تانى
زى زمان
بفتكر لما كان المدرس يوقفنى و انا كنت بعمل العادة السرية فى الفصل و يسالنى عن الدرس
قد ايه كنت بحرجك
مكنتش بعرف هو كان بيقول ايه
كنت فى عالم تانى
عالم ممتع و كنت مبسوط
و لما المدرس يسالنى كنت ببقى مكسوف من نفسى مكسوووووووووووووووووف من نفسى
مكسوووووووووووووووووووف
عايز اختفى نفسى ابقى مختفى
كنت بحس انى بالعادة السرية بلبس طاقية الاخفا بلمسة بلبس طاقية الاخفا و انسى و لو للحظة انى عايش
طاقية الاخفا دى مريحة بتخلينى مش قلقان مش حاسس بخوف لانى مش موجود
بنسى اللى عملته بنسى نفسى و بنسى الرفض و بنسى الكون
بس اوحش حاجة فى طاقية الاخفا لما تخلعها
تبطل عادة سرية و تخلعها كانك خلعت الطاقية و لبستك كل مشاعر سلبية فى الدنيا خوف
قلق
رعب
كانى فى فيلم رعب و انى وحش الناس كلها بتبصلى كانى انا سبب اخطاء الكون

كنت بكره اخلع طاقية الاخفا
بس خلعتها بعد عشرين سنة كنت بلبسها و اخلعها من عمر 3 سنين الى 22 سنة
البسها و اخلعها البسها و اخلعها البسها و اخلعها البسها و اخلعها

لغاية مقررت مش هلبسها تانى حتى لو مت

بس بقى ايه واجه مشاعر الدنيا انى للاسف موجود مش مختفى
يا رب ساعدنى استحمل ساعدنى احب نفسى اللى حاولت اخفيها 20 سنة
انت بتحبنى مش عايزنى اختفى
علمنى احب نفسى من غير طاقية


0 التعليقات:

إرسال تعليق