احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

علمنا نقف

1:20 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /


انا: كل دى خناقات جوايا و مشاعر جوايا و زبالة جوايا انا مش مصدق

طفلى: مانت مهملنى طول عمرك عمرك حبتنى عمرك سالتنى عايز ايه

انا: انا كنت شايف ان وجودك غلط و ان انت الذات اللى المفروض الله عايزها تختفى و كنت بقتلك كل يوم

طفلى: كنت بتقتلنى حقيقى و انا كنت بحاول انتحر او البس طاقية الاخفا (العادة السرية) عشان اساعدك و اخلص من الدنيا و اموت و اريحك

انا: انا كنت قاسى عليك جدا انا كنت قاسى عليك كنت بنقض عليك و اموتك او انكر وجودك

طفلى: و انا كنت بصدقك بصدق انى حقير و المفروض اموت

انا: انا ندمان انى عاملتك كده

طفلى : فى كل مرة كنت بتقابل حد كنت بتبقى مكسوف منى مكسوف و مش عايزنى ده بيجرحنى

انا: قد ايه انا قاسى عليك كنت بحط نفسى مكان الله

طفلى: قاسى مش بعادى و انا كنت بحاول اهرب منك بالعادة السرية عشان انسى انى مجروخ و مبهدل انسى اللى انت بتعمله فى بس اخد مسكن عشان انسى بس انام شوية انا تعبان

انا: انا مقدر انا جنبك

طفلى : انت كمان بتستعجلنى فى الشفاء و بتستعجلنى فى انى اغفر لك و بتستعجلنى فى العلاقة معاك و تقولى انا بقيت كويس اهه عملت اللى على

انا : انا كمان مستعجل سامحنى هصبر عليك علمنى اصبر عليك علمنى اصبر عليك ده صعب على انا عايز كل حاجة فجأة
هنحاول نقوم سوا



يا رب انا ظلمت نفسى كتير و جنيت عليها باسمك و ناس كتير عملوا كده و استعجلت الغفران و استعجلت الشفاء قسيت عليها باسمك زور
انا باجى النهاردة و اطلب انك تسامحنى على معاملتى السيئة لنفسى و تعلمنى اعاملها انا معرفش و تعلمنى احبها و اعرفك لانى متفاجئ انت مين و عايز منى ايه كنت فاكر انى بعمل كده باسمك انا خايف اغلط تانى ساعدنى علمنى انا مش عارف وقفنا سوا انا و الطفل ده انا بصلى له يا رب باركه و اشفى جروح الطفل ده متجرح جدا و اشفينى من القسوة و الادانة

خليك معانا
بارك علاقتنا
انا و الطفل

4 التعليقات:

غير معرف on 4 ديسمبر 2008 في 2:24 م

انا نفسي ارد و الله بس انا اعصابي منهارة و بجد مش قادر علي بكرة اكون رؤت فهرد عليك بس بجد اعذرني انا منهار تماما

Comment by Go2LIghtGO on 4 ديسمبر 2008 في 5:42 م

اخى اميدوس طمنى عليك مالك فى ايه ايه اللى حصل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اتمنى تكون كويس

Comment by كنت مثلية و الآن مشفية on 4 ديسمبر 2008 في 9:11 م

ياااااه بتفكرنى بحوار مشابه جداً دار بنى و بين طفلتى. انا بجد مبسوطة بيك اوى و مبسوطة بالتطور اللى فى الحوار ده عن اللى قابله.
باصلى معاك لطفلك و طفلتى و باصرخ لربنا: يا رب علمنى اقبل طفلتى زى ما انت قبلتها علمنى احبها اهتم بيها و ارعاها. اوديها للناس الصح اللى يساعدوها انها تتشفى مش يزودوا جراحتها. علمنى الحب من اول و جديد.

غير معرف on 5 ديسمبر 2008 في 12:23 ص

http://safetyhand.blogspot.com/2008/12/blog-post_04.html
دة لينك ليل البوست اللي كتبت فية لية انا كنت منهار هو التكملة في التعلقيات بتاعتي :)
انا دلوقتي احسن و رقتك بجد انا لما شفت ردك عليا حسيييت انك اخويا بجد :)
تعرف ان حوارك دة قصر فيا بغباء بجد اصل معظم كلامة ماشي عليا و علي الحيط و علي السقف كمان لو عايز :) هههههههههههه
انشاء الله تبقي كويس و تشقلب انت اانسان قوي و عندك ارادة و هتعدي كل المحن انشاء الله :) اية دة كل مرة بكتب نفس الكلام
خلاص انت هتبقي جامد تنيييين :) هههههههههه

يا رب اسمع من كلام نور و وفقة و اكرمة و ريح بالة و حياتة و خلية يخف و يبقي كويس :)

يلا سلاموووووووووووز مع فطيرة الموز :)

إرسال تعليق