احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

انا و ............هو

10:56 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /

متكلمتش معاه من تقريبا كتييييييييير محكيتش معاه حبيت اقعد اتكلم و اسجل لكم الحوار اللى دار علشان افتكره
دخلت و قلتله انا مخاصمك بقالى سنين و اخر قعده معاك كانت من سنة وثمانية شهور ممكن اقعد معاك قالى خلص

انا: ازيك

هو: وانت مالك


انا: انا متكلمتش معاك من سنة و 8 شهور و قبل كده كانت العلاقة سيئة لكن غصب عننا فى قرابة

هو: قرابة انت مش فاكر انت من سنتين عملت ايه

انا :فاكر

هو: اجى اطلب منك احتياجاتى اليومية البسيطة تقولى انا مش هديك تانى بعد النهاردة مش هديك اى حق ليك تانى

انا: انا عملت كده ليه

هو : انت معذبنى و بهدلتنى طول حياتى بهدلتنى ليه العذاب ده هموت على حقى عايز حقى البسيط و انت معذبنى ليييييييييييه

انا:انا عملت كده عشان مصلحتك

هو:قطعت على مية و نور فجأة قطعت على مية و نور بكرهك ادينى احتياجى

انا: انا كمان بكرهك دايما شايفك حقير و مستغل و عايش مدلع و عمال تاخد منى فلوس و مبرطع و مش عايز اشتم انت اللى بهدلتنى حطيت ايدى فى الشق منك كرهتك كرهتك انت جنسى جدا بتدور على الشهوة دايما ليه بتدور على الشهوة

هو : و انت كمان غلط انت عمرك ما اتكلمت معايا و بتحسسنى ان وجود الشهوة حرام مع انها مش كده و ربنا خالقها و انت تقولى لا دى عندك بس

انا: انت جنسى

هو: انت متدين بجنون الله مش عايز كده

انا : انت اجرمت فى حقى و اشتهيت

هو: انت اجرمت و قلتلى مفيش جنس

انا:انت جنسى

هو: كداب متدين

انا: شهوانى

هو: خداع متظاهر


هو:انت دايما بتكرهنى مع انى انا انت انا جسدك انا جسدك بتحتقرنى مع انه انا سبب وجودك بتبص لى باحتقار مكسوف منى و اسألك ليه
تقولى كده اسالك عشان ايه تقولى هو كده
مع انى انا جسدك



انا: انا مش عارف ليه بحتقرك و نفسى تختفى من الوجود

جسدى: لو اختفيت تختفى انت لانه انا انت و انت انا دايما شايفنى احقر من باقى الاجساد مش عارف ليه

انا مش عارف انا بعترفلك انى عايز احبك بس انت كنت شهوانى بتدور على المتعة بس ليييييييييييييييييييييييييه

جسدى: انت مفهمتنيش متكلمتش معايا محكيتليش كنت دايما تقعد معايا نمارس العادة السرية و تتبسط و بعد كده تشتمنى و تخاصمنى انت مش انبسطت معايا طب ليه انا اللى حقير و انت كويس

انا: طيب احنا الاتنين حقراء

جسدى:
لا احنا الاتنين عاديين و دى حاجة طبيعية

انا: انا عايز احبك ساعدنى يا رب

جسدى : و انا عايز احبك ساعدنا يا رب



7 التعليقات:

Comment by مجاهد on 2 ديسمبر 2008 في 11:47 ص

طفلك
أو
جسدك
أو ذاتك
هما إنت وإنت هما
حب طفلك هو يحتاج للحب يجب أن تحنو عليه
هو ضعيف مسكيين كان محروم من الحب فى الصغر ففضل يطلبه لغاية لما إنت كبرت بس برضه فضل يطلب الحب بس عشان انت كبرت بقى يطلبه جنس..........
حبه.....بس تكون حازم معاه أنا عارف إن طلباته مجنونه
أعطيله حنانك.........لا تكن قاسى :)

Comment by انسان جديد on 2 ديسمبر 2008 في 12:25 م

لا تقسو على نفسك وجسدك وطفلك اكثر من ذلك يكفى ما يحتملوه وما احتملوه
ولكنى فخور بك فى كل مرة تكتب حوار جديد بينك وبين نفسك
يكفى انك قادر على فعل ذلك انت حقا تستحق الاحترام والتشجيع
الكثير لا يجرأون على الدخول فى حوارات كهذه
انا فخور حقا انى تعرفت على شخص مثلك
واشجعك على تكملة مسيرتك فانت عملة نادرة فى هذا الزمان

غير معرف on 2 ديسمبر 2008 في 3:17 م

انت جميل جدا يا نور بجد انك عارف نفسك اوي كدة
انشاء الله ربنا هيساعدنا كلنا و هلاقيك بتشقلب انت و جسدك و طفلك و كلكم و هتبقوا فراتييييييك :) هههههههههه
يا بني انت ممكن تتشقلب لوحدك بس عاوز زقة :) هيهيهيهيهي بس حاسب لحسن تقع من علي السرير :) اصل انا بتشلق فوقية علي طول :) هههههههههه

انشاء الله كله هيبقي تمام :) و كلة في المتين و و تبقي جامد تنين :) هيهيهيهيهي

انا كنت عاوز اكتب اطتر بس مستعجل :) عندي كلية بكرة و لازم انام :)

سلامووووووووووز انت انسان حساس و راقي و لذيذ و هتشقلب لوحدك قريب :) ههيهيهيههيي

Comment by كنت مثلية و الآن مشفية on 2 ديسمبر 2008 في 8:41 م

فى منتهى العمق ...

Comment by Dr. Awsam Wasfy on 3 ديسمبر 2008 في 10:29 ص

رائعة. مثال للحوار بين الطفل والراشد اللذان بسبب فقدان العلاقة بينهما تحول الطفل إلى كيان جنسي بدون فرامل، والراشد إلى كيان متدين متزمت بدون إحساس. سعيد بعودة العلاقة ولو بالخناق لأن عودة هذه العلاقة سوف تعود بطفلك للبراءة والتلقائية والروحانية الحقيقية وبراشدك إلى العقل والاتزان الذي يتيح لك أن تفعل ما تريده ولا تفعل ما لا تريده ولا تكون فاقد للسيطرة على نفسك.
أدعو الله أن يتحقق هذا في حياتك وفي حياتي وفي حياة باقي الأصدقاء مجاهد وإنسان جديد وأثمن من اللآلئ والباحث عن الحياة وكنت مثلية وكل من يقرأ هذا ومن لم ولن يقرأه. من أجل كل البشر!

Comment by Go2LIghtGO on 3 ديسمبر 2008 في 11:17 ص

د اوسم وصفى
تعليقك و كلامك و منهجك بيفرق معايا جدا
ثقتك بتفرق معايا جدا
انا بحبك كاب لى بس

مجاهد: بحاول اكون مش قاسى بس ده غصب عنى
انسان جديد: انا سعيد بيك جدا و انا اللى فخور بيك انت انسان رائع
اميدوس : انت بتشقلبنا كلنا :) سلاموز
كنت مثلية: احترمك كثيرا

Comment by jonoon 3aqel on 4 ديسمبر 2008 في 12:45 ص

حوار...بما أن في حوار اذا ستصل لنتيجة ان شاء الله..
لا تكن قاسي..حب نفسك و روحك..
راح تظلون مع بعض على طول..ف ضروري يصير تطور..انت امشي حبه حبه..
و الله معاك..
تعرف...أنا مره رحت و شريت لنفسي هديه...و الله..و البائع حطهالي في علبه و كده..
و رحت البيت و فتحت العلبة وشفت الهدية اللي انا اشتريتها لي و رويتها الكل..و كنت اقولهم هذي هديه..يقولوا لي من مين..اقولهم مني أنا لي.....يااااه..
كنت سعيد جدا..ههههه
نفعت معاي...يمكن تنفع معاك...
سلامي لك
Maybe Soon

إرسال تعليق