احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

تدمير طفل

5:15 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /



ذكريات من الصعب تذكرها لكن سأتذكر
حكاية كل يوم فى الحضانة و kg1 kg2 و ابتدائى كل يووووووووم
اجلس فى نهاية الفصل عرقان جدا امسك بقلمى فى يدى و امامى الكتاب و الكشكول
و امارس العادة السرية اذا نظر لى المدرس ارفع يدى لاكتب عرقان فى عز البرد اكتم انفاسى و تاوهاتى من العادة
طفل لكن يمارس العادة عرقان ارفع يدى عن اعضائى لاكتب كلمتين فى الكشكول ثم اخفضها لاكمل المتعة
سعيد فى عالم اخر لكنى خائف مرعوب شاعر بنقص
لكن متعة لا اريد ان اتركها سعيد هكذا لكن مرعوووووووووووب خائف مضطرب لمااااااااااااااااااذا لانى سعيد!!!!!!!!!! طفل 6 سنوات
لماذا لايفعل هذا زملائى لا اعرف هل انا من كوكب اخر لماذا ؟ انا سعيد
لماذا انا سعيد و مدمر نفسيا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لا اعرف ما ذنبى ؟
لا اعرف لااااااااااااااااااا اعرف
لماذا لا العب مع الاطفال ؟؟ لماذا لا اكون حرا مثلهم لماذا هم لا يشعرون بالذنب و الخوف مثلى؟
لماذا يضحكون؟ لماذا ليست لهم هذه المتعة؟
ما هذا هل هذه الاعضاء موجودة عندى انا فقط ؟ اعتقد
انت من كوكب اخر و احذر ان يعلم احد ان علم احد ستموت ستموت ساقتلك و اقتل من يعلم
انا حقير انا كلب انا واطى لماذا تقعل بى هذا

هذه حكاية كل يوم

من يوم وعيت على الدنيا

مارست العادة السرية لمدة 10 سنوات فى الفصل امام الزملاء الاطفال من قبل الحضانة الى اعدادى من 3 سنوات الى 13 سنة تقريبا يوميا و اغلب الوقت لا اعلم ما هذا لقد
تعلمته مع تعلمى الكلام

تعلمته مع تعلمى المشى ساروى قصة كل يوم من عمر 3 سنوات

مرهق جدا لكنه الحياة
هل لو ضرب طفل لانه تعلم الكلام سيتوقف عن الكلام الحياة

ماذا كنت افعل اهلى ضربونى و افزعونى بفزعهم

و انا خائف مرعوب و لا اعلم ماذا افعل خائف من ما افعل و خائف من بطش ابى بى اذا كان من يحمينى يفزعنى لهذا الفعل ماذا افعل؟ اين اذهب

مرعوب من نفسى لكن لا تتكلم اياك ان تخبر احد هذا كلامى لنفسى

ان علم احد سيقتلك ان كان ابوك فزع هذا الفزع

ماذا افعل

اتجه الى الله
يا الله انا خائف اريد ان اتوقف لا اعرف
الله لا يرد
يا الله انا حقير اقبلنى
لا يرد اكيد لابد ان احقر منى اكثر
يا الله انا احقر. حبنى
لا رد
ابى يفزعنى نفسى تكرهنى الله لا يرد

اين اذهب اين اذهب اين اذهب

لا استطيع ان ابكى حتى لألا يسألنى احد لماذا تبكى لن استطيع الرد

لا استطيع ان احزن اذا سالنى احد عن سبب حزنى ماذا اقول

بالعكس ان لاحظ احد سأموت انا


ليس من حقى حتى ان احزن

اموت بداخلى و ابتهج و افرح خارجا

اين كنت لاذهب؟

حكاية كل يوم منذ وعيت للدنيا

5 التعليقات:

Comment by كنت مثلية و الآن مشفية on 30 ديسمبر 2008 في 8:59 ص

ياه شايفة طفل جعان و عايز ياكل و محدش عايز يديله اكل لمجرد انه شكله مختلف او هدوموه مقطعة.

بس انا باحب الطفل ده يا "جو تو لايت" ايوه بحبك و اكيد فيه ناس تانية فى قلبها حب ليك.

اقبل حبى و حب التانيين علشان تقبل حب ربنا بعد كده.

انا عايزة اقول الكلام ده لنفسى انا كمان.

يا رب انت تعلم كل شئ انت تعلم الامنا و جوعنا انت تعلم اننا لا نراك لأننا لم نرى اى تجسيد لحبك فى الاخرين و بالأخص فى اقرب الناس الينا.
انت تعلم خوفنا واحتقرنا لأنفسنا. نريد ان نستقبل حب الآخرين و لا نعلم لأننا لا نعرف.
ساعدنا ان نفتح قلوبنا و نستقبل حب يروى ارضنا المشققة العطشانة ننتظر ان نرى حبك فى الآخرين.

Comment by انسان جديد on 30 ديسمبر 2008 في 12:32 م

بجد حاسس بكل كلمة قولتها
حاسس بمشاعرك المرهقة
حاسس بخوفك
حاسس بضعفك
بس زى ما قالت كنت مثلية
انها بتحبك
انا كمان بحبك يا اخويا
بجد انت اخ واكتر من اخ كمان يا واد
ويا رب اللى جاى كله يكون احلى واجمل

غير معرف on 30 ديسمبر 2008 في 3:03 م

اية يا واد اول مرة اشوف واحد يحط بوست عدد البوستس عنده تقل :) هههههههههههه
راح فين البوست القديم اوعي تقول اكلتة القطة :) ههههههههه

يا بني انشاء الله هتتشقلب و قريب و هتكور :) ههههههههه

انت بس خلي بالك ان المرتبة تكون تحتيك و اسئل مجرب :) هههههههههه

اكيد لازم تكون متأكد اني بحبك يا واد حتي لو مشييت علي الحيط و بقيت سبيدر نور :) ههههههههههههه

بص انا هبدأ اديك درووس تعلم الشقلبة
بص انت افرد نفسك اوي بعد كدةمدها لتحت نحية الارض كفاية كدة علي الدرس الاول ليك اتمرن علي الحركة دية لغاية الحصة التانية و هات فلوس الدرس 20 جنية :) ههههههههههههه

يا بني روق متعملش زييي :)

سلامووووووووووز يا واد و خلي بالك من نفسك :)

Comment by مجاهد on 30 ديسمبر 2008 في 4:23 م

وانا بحب الطفل ده برضه زى ما قالت مشفيه
وربنا بيحبك وقابلك ياجو تو لايت
وربنا يتم تعافيك
بجد مش قادر أعبرلك عن إحساسى لما قريت بوسطك
بس انا عارف كويس جدا يعنى ايه لما تحس انك مختلف
تحياتى ياجميل

Comment by Go2LIghtGO on 31 ديسمبر 2008 في 7:27 ص

كنت مثلية: اشكر كلامك الرقيق مش قادر اعبر عن فرحتى بكلامك

اميدوس: انت علكول بتتشقلب اتشقلب براحتك على مدونتى ده يسعدنى

انسان جديد: انت اخ حقيقى بجد بجد

مجاهد: بتبسط لما اشوف تعليقاتك جدا و ربنا يكمل معاك

إرسال تعليق