احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

بكاء

1:59 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /

بقالى مدة مش قادر ابطل بكاء مش قادر مش قادر مش قادر
مش قادر اعيش
مش عارف اعيش
هتجنن
مش مصدق اى حاجة
مش مصدق
مش مصدق
اطلع ازاى
اجرى ازاى
عايز اجرى عايز اجرىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
اجرى لواحد تانى
اجرى لعالم تانى اجرى لمشاعر تانى مش مستحمل مش عارف ابكل بكاء
و مش قادر اكتب او اتكلم او اعيشششششششششششششش







6 التعليقات:

Comment by انسان جديد on 12 يناير 2009 في 10:51 م

انا كمان باشاركك بكائك
ابكى فالبكاء فيه شفاء
انا معاك وجنبك
والله معنا جميعا

Comment by حسام on 13 يناير 2009 في 10:56 ص

عزيزي الاكتئاب شعور قاتل لا تستسلم له ..الحياه مازالت امامك ..لازالت امامك الفرصه لان تحياها بصوره سويه..لما لاتودع الماضي المؤلم هذا..لما لا فانت لم تعد الطفل فاقد الاراده..ارجو الا تحمل نفسك اكثر من طاقتها ..انت انسان كويس فلا تكون قاسي على نفسك.

Comment by كنت مثلية و الآن مشفية on 13 يناير 2009 في 9:09 م

لو بكاءك ده بسبب الاكتئاب فانا عارفاه كويس و لسه باتعالج منه و لو بسبب حاجة تانية برده هابكى معاك .. بحبك من غير ما اشوفك او اعرفك ..

غير معرف on 14 يناير 2009 في 3:43 ص

واااااااااااااااء :(
انا مكنتش اعرف انك مضايق اوي كدة لو كنت اعرف مكنتش اتأخرت بس الفترة دية انا تعبان شوية نفسيا + اني عندي امتحانات + بلاوي كتييييييييييييير

بس لية كدة انت مش لوحدك بجد كلنا معاك و مع بعض و لو عاوزني في حاجة مهمة ابعتلي ميل و انا هخشلك علي المسنجر :) المذاكرة ممكن تستني شوية :) يعني عادي :)

روق يا واد و اتشقلب بس حاسب لحسن تخبط حد و انت بتتشقلب :) ههههههه لحسن المرة الاخيرة كنت بتشقلب رجليا خبطت في ازاز بتاع البلاير اللي انت حاطتة علي البلوج ......... اوبس دا انا كدة فضحت نفسي :) هيهيههيهيهي
متخافش انا لصمتة بالسوليتييب لغايت ما اجيبلك واحد جديد :) هيهيهيهيهيهي

يا بني اتشقلب و لتقلب و اعمل كل الاكروباتات :)

يلا فرفش و انا اول ما انهي دوامة الامتحانات هطلعلك زي فرقع لوز "اوعي وشك" هيهيهيهيهيهيهيهي

اخوك اللي بيحبك
اميدوس

Comment by مجاهد on 16 يناير 2009 في 12:11 م

أنا حبييت أقولك مساء الخير بعد يوم طويل جدا
ربنا يصلحلك حالك
ويزيل ألامك
يارب

Comment by كنت مثلية و الآن مشفية on 18 يناير 2009 في 8:09 م

عامل ايه طمنى عليك .. انا باصليلك ...

إرسال تعليق