احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

كركبة

10:29 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /


شاعر بايه
مصدوم مشتت افكااااااااااااااار كتير فى كل مكان حزين انا بكره الحزن مش قادر اكتب
بكره نفسى مش قادر اعيشششش معاه تانى
انت حساس جدا ليه كده ليه حساس كده و ليه بشوف انك بتتعب نفسيا بسرعة و تقوم ببطئ انا زهقت انا عملت معاك اللى ميتعملش
و كلمتك كتير و ساعدتك كتير لغاية لما تعبت
و الناس قالولك منعرفش
انا تعبت منك
فاكر لما كنت صغير قد ايه كنت حساس
طيب اعمل ايه عايز اقتل مشاعرى هى اللى جايبانى ورا
يا طفل يا اللى جوايا مشاعر كره و زهق طالعة
ليه بتخاف زهقت
ليه ليه تعبت منك
قولى اعمل ايه تانى
زهقت تعبت من هجوم الافكار تعبت تعبت من هجوم افكار الخوف تعبت تعبت من الوسواس القهرى تعبت
تعبت

حتى انا افكارى بعدت عن ربنا و بقيت اخاف منه اكتر و اشك فى خاجات كتير كنت واثق منها
يا رب ليه بتبعدنى عنك كل محاول اقرب

عايز اهرب منى مش عايز اكون انا مش عايز عايز اهرب عايز اهربببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب

ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه



2 التعليقات:

غير معرف on 21 يناير 2009 في 12:06 ص

لو كنت اقدر اقول حاجة كنت قلت
بس مش قادر لان باب النجار مخلع
انا زيك في الاحساس دة زهقت من نفسي بكرهها مش طايقها مش عاوز اعد معاها بس لو انا فضلت كدة مش هكمل حياتي كويس
نفسي اخلص زهقت

انا اسف اني كئيب شوية بس حالتي مش لطيفة و لما قريت كلامك رشق فيا :( واااااااااء وااااااااااااااء
يا رب ساعدني و ساعد نور و ساعد كل الناس احنا محتاجينك

Comment by مجاهد on 21 يناير 2009 في 3:41 م

أخى
الله معاك
هتتخطى كلاكبتك إن شاء الله
بدعيلك ديما
أنا عارف إنك قوى وهتتخطى ألامك
بثق فى إرادتك مهما كانت مشاعرك حساسه

إرسال تعليق