احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

وحدى عايز اموت

2:04 م / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /


حاسس انى وحدى خالص وحدى زيادة وحدى وحدى
حاسس انى وحدى مع الكابة
مش عارف اطلع من الاكتئاب و فيه وحدى هو كل اللى معايا فى الاكتئاب وسواس قهرى و خوف
خايف
خايف

يدوب كنت ابتديت هتنفس و غطست تحت الارض

بصراحة عايز اموت
عايز اموت
يمكن الكأبة مخليانى مش قادر اكتب اكتر من كده

3 التعليقات:

Comment by عُمر on 11 يناير 2009 في 3:06 م

أنا معاك

:)

Comment by انسان جديد on 11 يناير 2009 في 10:09 م

انت مش لوحدك انا كمان معاك
وانا واثق انك هتقدر تقاوم الاكتئاب ده قريب جدا
وهتكون فى احسن حالاتك
الحزن مطلوب واحساس طبيعى

Comment by مجاهد on 11 يناير 2009 في 10:47 م

شكرا كتير على الدعوه
راجعلك تانى عشان أعلق
بس دالوقتى رايح أعمل مصايب فادعيلى
:)

إرسال تعليق