احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

اغفر يعنى ايه

10:14 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /

انا: اغفر يعنى ايه؟
نفسى: حقيقى مجربتهاش كتير
انا: اغقر بالنسبة لى انى احتقرك و ماسيبكش تموت او اعيش معاك زى ماكون مربى حيوان مقرف و سايبه بس يعيش
نفسى: ده مش غفران لانك كده بتعذبنى اكتر بكتييييييييييييييير
انا: بعذبك لا انا بغفرلك انا بس بحتقرك و ده طبيعى بغفرلك لكن ببهدلك
نفسى: طيب متغفرليش
انا: طيب يلا اموتك ننتحر
نفسى: لو هتعيشنى كده يبقى اموت احسن
انا انا معرفش غير كده
نفسى اعمل اللى انت عايزه
انا: احنا رايحيين فين كده
نفسى : انت اللى بتختار
انا: انت غلطت
نفسى: و انت كمان
انا : انا مبعلطش
نفسى: عاملتنى بقسوة و لسه بتعمل كده
انا: بعاملك بقسوة عشان تبقى محترم
نفسى و ايه اللى حصل
انا: انت ضيعت لانك وحش
نفسى : لانك بتتعامل معايا غلط
انا: يعنى انا غلط و انت غلط يعنى الدنيا زفت
نفسى لا لازم نتعامل مع الواقع ده حصل بس نقدر نقف جنب بعض
انا : ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نفسى : ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


3 التعليقات:

Comment by مجاهد on 26 يناير 2009 في 5:50 ص

أيوه ياعزيزى
تقدروا تقفوا جمب بعض
وتحاولو تسيروا فى طريق التفاهم والتصالح
انت ونفسك شىء غالى جدا
حافظوا على بعض

Comment by مجاهد on 1 فبراير 2009 في 3:29 م

السلام عليك
مررت هنا فقلت أسلم عليك
يارب تكون فى أحسن حال
ربنا معاك ويصلحلك حالك وحالنا
امين

Comment by Dr. Awsam Wasfy on 1 مارس 2009 في 8:59 م

أين أنت؟ أريد أن أطمئن عليك!

إرسال تعليق