احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

انت مش الهى

8:24 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /

انا مش قصير ازعة انا طويل و اهبل
انا مش قصير ازعة انا طويل و اهبل
انا مش قصير ازعة انا طويل و اهبل
انا مش قصير ازعة انا طويل و اهبل
انا مش قصير ازعة انا طويل و اهبل
انا مش قصير ازعة انا طويل و اهبل
انا مش قصير ازعة انا طويل و اهبل
انا مش قصير ازعة انا طويل و اهبل
انا مش قصير ازعة انا طويل و اهبل
انا مش قصير ازعة انا طويل و اهبل

وسواس اتعلمت اشك فى نفسى السيد الوالد دايما يشككنى فى نفسى
لو اى حاجة اتكسرت ابقى انا اللى كسرتها لدرجة مع انى متاكد انه مش انا كنت بصدقه
تصوروا
كنت بصدقه لانه مقنع بيشككنى فى نفسى
حقيقى عنده حضور طاغى و قنع بشع بشع
اى حاجة بعملها بشك فيها و اتخيل انه واقف فوق دماغى
عمال يقولى اكيد معملتهاش كويس
انت سبب اكتئابى
مرات يبقى حد تانى غلطان و هو عارف لكن يلومنى انا انىلا لازم اخد بالى من غلطات الاخرين
الغلط ممنوع
لكن هو من حقه يغلط هو بشر بس ميعترفش ابدا انه بيغلط
انا بشك فى ذهنى مع انى ذكى جدا
بشك فى قدراتى مع انى متاكد منها
بشك فى جسمى مع ان مفيش حاجة
شككنى فى نفسى عمره ما يقتنع انه بيغلط و لو حاجة ملموسة يثوووووووووور و يلومنى انا على اى حاجة عشان يهرب

الى ابى على الورق زى ما شهادة الميلا بتقول

انا مش محتاجك انت كنت غلط و غلطتنى انى صدقتك انت عشت طول عمرك تقنعنى انى مقدرش
تقنعنى انى ضعيف
تقنعنى انى محتاجك
انك انت الوحيد الناجح
انى مش هوصل لمستواك السامى فى التفكير
و لما كبرت مضايق لان لعبتك مش تحت ايدك
لعبتك بقت بتتحرك وحدها مش باذنك
بابا انت مش الهى
انت انسان انا مش على اسمع كلامك عايز تضايق انت حر انت حر
كرهتنى فى نفسى و فى الناس عايز افوق و اتعالج لما اعرف انك كنت كداب


ابى على الورق
مع احترامى انت اللى مريض
انت محتاج تتعالج

امضاء
ابنك
على الورق
بس ليه اباء تانية كتير بيحبوه و يهتموا بيه غيرك

4 التعليقات:

Comment by انسان جديد on 22 يناير 2009 في 2:11 م

عندك حق يا صاحبى فى كل كلمة قلتها

غير معرف on 23 يناير 2009 في 12:03 ص

كلامك صح مية ميةبجد مش عارف اقول اية بس حالي قريب من حالك بس الفرق ان انا مش بواجهه لاني لما واجهت بخسر كتير جدا بخسر حريتي فباستسلم علي الاقل الخسارة اقل لاني بخسر جزء من الحرية بس

ربنا معاك و معانا كلنا

Comment by مجاهد on 24 يناير 2009 في 12:11 م

أب على الورق
أكيد لازم يكون على ورقه ليه أنا بعانى لأنه مش مكتوب فى وجدانى ولا فى حياتى........يبقى مجرد مكتوب فى ورق
----------------------------------
الله أحن علينا من البشر كلهم

Comment by صحصح on 12 مارس 2009 في 8:53 ص

اووووه دي نفس مشاكلي ... ياه معرفتش ان حد ممكن تكون عنده نفس المشاكل كده ... فعلا انا كرهت نفسي و كرهت الناس و جه الوقت اللي اتعالج فيه ...

إرسال تعليق