احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

يا ناااااااااااااس كرهتكوا

9:45 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /


انا مش بتكلم عن الناس اللى اعرفهم اصدقاء مقربين او احباء اتكلم عن الناس اللى معرفهاش بقابلهم كل يوم فى الشارع او زملاء الدراسة فى الطفولة
و انا صغير كنت اشعر بالذنب دائما و الخوف و احتقار الذات جدا جدا كانى قتلت قتيل كنت اخاف الناس جدا المدرسين جدا اخاف من طيفهم من نظرتهم اشعر انهم يعلمون ما فعلت و كانه مكتوب على جبينى و انى مفضوع انا الحقير و نتيجة ذلك رد فعل الناس اثنين
اولا لو كويسيين يقولولى مالك فاحس انى مفضوح اكتر و انى مكشوف فاتخانق معاهم مفيش حاجة
ثانيا يتريقوا بصوا العبيط الخايف الضعيف اللى هيموت على روحه من الذنب مش عارف ليه

و كرد فعل منى قررت ان الناس اعداء و قدامى انا حلين:
اولا اظهر كامل قدامهم ارضيهم 100% و اشوف عايزيين ايه و اعمله يعنى بيحب الشخصية القوية ازعق و اتحكم بيحبوا اللى بيهزر اهزر بيحموا الواثق اكون واثق و امثل 16 ساعة و انام 8 و اقوم اكمل تمثيل
ثانيا اقول الناس اعداء علمهم الادب هنتقم منهم هسيطر عليهم هوريهم هما يرفضونى و يتريقوا هوريهم

و للحديث بقية

0 التعليقات:

إرسال تعليق