احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

كائن فضاء

12:15 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /



دى صورتى عن نفسى مع انها وهم
عندما كنت صغير من سن 3 سنين الى 9 سنوات طفل كنت استمتع عادة سرية طول الوقت فى الفصل و البيت كنت اشعر بذنب شديد لا اعرف ما هذا الذى افعله ما هذا انا الوحيد الذى يملك هذه الاعضاء انا مختلف عن الاخرين جدا انا كائن فضائى لماذا اشعر بكل هذه المشاعر السلبية خوف و ذنب كانى قتلت واحد جسمى اكيد مختلف شكلى مخيف مشوه احدب نوتردام حزين مع انى شكلى وسيم مش مخيف

انا لغاية دلوقت و انا كبير جوايا اعتقاد ان جسمى مختلف احدب نوتردام محفوووووووور

و دار حوار مع صديقى عن الموضوع ده

صديقى: ده وهم انت مش كائن فضائى و لا احدب نوتردام انت شكلك مش مشوه ولا مختلف حتى تركيبة جسمك زى اى ولد دى الحقيقة

انا: انا عايش طول حياتى مقتنع بكده جاى تقولى كده دلوقت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اصدق ازاى الاقتناع ده زى اسمى لو قالولك بعد 30 سنة اسمك مش كده اسمك اسم تانى هتصدقهم ده اسمى انا مختلف احدب كائن فضائى ازاى اصدق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

صديقى: دى الحقيقة بص فى المرايا طيب انت مختلف فى ايه ؟

انا: مش عارف هتجنن انا يمكن عارف انى مش مختلف و مش مشوه بس فى حاجة بتركبنى فى دماغى تقولى كده طيب انا لو طبيعى على مر السنين ليه الفكرة دى ثبتت كده لييييه؟ ليه محدش صححها ليه انا مقتنع جدا كده و ليه انا بس المقتنع بكده

صديقى: الفكرة ثبتت لانك متكلمتش مع حد عنها و كنت وحدك مش لانك مشوه لكن لان حد ضحك عليك و انت صدقته و متكلمتش و انت كنت طفل و ده مش غلطك لكن ظروف حادثة حصلتلك و جه وقت نتكلم عنها و نغيرها و تتحرر منها و تحب جسمك و تشوفه على حقيقته

انا: انا مصدوم مش مصدق انى طبيعى هتجنن ازاى انا مش مصدق دماغى محتاجة فورمات انا طبيعى يا رب ساعدنى انى اصدق ان جسمى طبيعى اغير صورتى عنه و عن نفسى اللى اطبعت و انا صغير


---

0 التعليقات:

إرسال تعليق