احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

خايف منك ليه

5:20 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /

يا رب انا خايف منك نفسى اشعر بحبك انا واثق انك بتحبنى لكن افكار فى دماغى
تقولى طب كل اللى حصلك ده طيب اكيد هيعاقبك او هيسيبك او مش هيرد
مع انى عارف ان الافكار دى مش حقيقية بس مسيطرة على انا مرعوب منك
خايف قلقان
و خايف من الناس مش قادر عايز اهرب من الخوف ده
بس ده وهم
بس مسيطر على
الله بيحبنى
انا خايف مرعوب جدا
خايف منك كنت فين من زمان افكارى متبهدلة يا رب عايز احس بحبك طول الوقت
شاعر بكراهية و غل و حقد و الم جامد كنت بلاقيك مهتم بامتحاناتى و حاجاتى لكن مشاعرى كانت ضايعة اتعودت اخاف منك قلقان هتعمل ايه فى
عارف انك بتحبنى حسسنى بيك ارجوك عايز اسيب الكره و احس حبك ارتاح اهدى هديييينىىىىىىىىىىىىىى

1 التعليقات:

Comment by مجاهد on 20 ديسمبر 2010 في 4:36 م

:)

إرسال تعليق