احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

ابى مش انا المسئول

5:36 م / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /


الصورة دى رسمت فيها كل ما بخط ابيض و احمر قلب لا مشاعر مكسور و جروح فى و دم

نتيجة كل تعامل مع ابى لوم عدم غفران تهديد خصام اهمال اهانة نفسية لا جسدية تحميلى مسئوليه اكتئابه و حزنه
ا" انا بشتغل عشانكم انا بتعب و اضغط عشانكم انا عايش عشانكم انت سبب حزنى روح امشى يلا روح انت متربيتش مش هتفرحنى ابدا ده مفيش اب زييي انا اشتريتلك و عملتلك و انت فاشل"

الى ابى
انت حزين على طول مكشر مكتئب مش انا السبب انت السبب مشاعرك انت المسئول عنها تتصرف تحلها ليه تحملنى مسئولية مقدرش اغيرها و انا طفل انت مستغل انى طفل مش فاهم :) كنت بصدق انى مسئول عن مشاعرك
انا مش مسئول انت مريض اتعالج مترميش حملك على انا مش مسئول
انت مش بتشتغل عشانى انت بتشتغل عشان تحقق ذاتك و تحس انك بتبنى فلوس بتشتغل عشانك و اى اب بيعمل كده
الابوة مش فلوس الابوة حب و حضن و مسئوليه و الراجل مش بس بكلمته الراجل برعايته لبيته و اسرته و انت مكنتش بترعى خالص هههههههههههههه
انا مش فاشل انا نجحت طول الخط انت عندك مشكلة مبتقدرش بتقارن دايما

عدم غفرانك ده غلطة عمرك لما حد يعتذر تسامحو مش تستغل اعترافه و تذله و تخاصمه ايه ده؟؟؟؟؟؟

عايز تخاصمنى تكتئب تقول فاشل ؟ انت مريض روح اتعالج انا بتعالج مش انا المسئول


---

0 التعليقات:

إرسال تعليق