احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

بخار سكووت

7:40 م / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /




بخار يظهر قليلا ثم يضمحل
بخار يظهر قليلا ثم يضمحل?
الانسان
طيب ليه يظهر مش هيضمحل؟
الموت يعنى ايه يعنى ايه حد يكون شايفه و فجأة مش هشوفه تانى مش معقول مش ممكن لا
يعنى ايه
هو فى موت فى حاجات مش بنقدر عليها؟؟؟؟؟؟؟
يعنى ايه مش هشوفهم تانى؟

انا بخار؟
ده انا فاكر انى الكون ده انا فاكر ان الكون من غيرى يقف فى لحظة يضمحل؟؟؟؟؟


الموت
للدرجة دى فى لحظة

سكووووت

2 التعليقات:

Comment by البحث عن الذات on 2 ديسمبر 2008 في 2:04 ص

كلنا يصديقي بخار
بس لو نعرف اننا بخار
يمكن الامر يختلف

نشوف الحق ونعرف الطريق
ونعترف بالصح وننس كل الغلط

يمكن نموت قبل الأوان
او نتخبط خبطه شديده نضمحل

والموت ده ايه نهايه ولا بدايه
ولا ايه الحكايه

ويريت تموت الحاجات الوحشه
ومتموتش الحاجات الحلوه
تظهر تبان
تعلي تغرد جوي الأنسان
ونصدق انها اتولدت
وموش هتموت

يارب
....

Comment by انسان جديد on 2 ديسمبر 2008 في 12:12 م

من افضل الاشياء اننا بخار
فليتنى اتبخر الان
فانا لم اعد اقوى على الاحتمال اكثر من ذلك
انا مستعد لان اتبخر
ولكن ......

إرسال تعليق