احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

صديق لى يتحدث: "اخى اغتصبنى"

9:13 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /

لم استطع ان امسك دموعى عندما روى لى محمد قصته و كم الغضب الذى شعرت به عندما وضعت نفسى مكانه
صعب ساتركه هو يروى لكم قصته و ارجو منكم التعليق لانه سيسمع تعليقاتكم
دى مش قصتى انا لكن دى قصة محمد


""هى دى قصتى انا محمد من احد مدن مصر عندى 17 سنة لكن مشاعرى زى مااكون عندى 60 سنة قصتى بدأت بالاهمال من اهلى كانو دايما مشغولين لدرجة انى كان فية ايام مكنشى حد بيسئلنى انتا بتعمل اية او عامل اية الموضوع بدأ وانا عندى 6 سنين كان كل يوم ينزلو يروحو الشغل وانا افضل مع اخويا الكبير هو اكبير منى با 6 سنين يعنى كان عنده 12 سنة وطبعا علشان الرفاهية لازم نجيب دش ونبقا زى الناس الغنية ويكون بيجيب كل الاقمار الصناعية وعلشان محدش كان بيفهم فى الدش غير انو يغير القنوات مكنشى فى رقابة عل القنوات ومن هنا بدءت المشكلة كان اول ماينزلو من البيت اخويا كان يجرى يفتح الدش ويجيب القنوات الاباحية ويتفرج وفى يوم من الايام اخويا فكر لية ميحاولشى ينفذ الى بيشوفو معايا
وفعلان نفذوا
اعتدى عليى ودة استمر او اتكرر اكتر من مرة تقريبا 10 مرة
اغتصبنى
رغم انى فاكر لكن مكنتش فاهم اية الى بيحصل
ما كنتش فااااااااااهم
لحد فى يوم باطل يعمل كدة ونسى الموضوع
لكن انا فضلت فاكر
وبدءت احس انى بنجذب لنفس الجنس انجذب للرجال اااااه
الموضوع ده بدا و انا عندى 11 سنة وكنت بمارس العادة السرية فى السنة دة وفى كل مرة بعد ما امارس العادة اقول لنفسى لا لما اكبر اكيد هكون طبيعى
يمكن علشان انا لسة صغير وفضلت عل الوضع دة لحد ماكملت 15 سنة وطبعا كل دة منغير رقابة ابوية لما ادركت انى مثليى الجنس او جاى زى ماتحبو
عرفت ان انا مجرد مصيبة ماشية عل الارض ومن هنا بدءت اعانى من ضغط عصبى ونفسى كبير من المدرسة وا البيت بدءت اقرا كتير عن الموضوع دة علشان اعرف انا اية بل ضبط
وعرفت انى شخص مرفوض فل المجتمع رغم كدة كنت بحاول استمر اتظهر انى شخص عادى ودة كان صعب جدا انى اتحضك لما يضحكو وافرح لما يفرحو رغم ان حياتى مفهاش لحظة سعادة بعد كدة حسيت ان الضغط بيزيد وان اكيد حيجى يوم واهلى يعروف وتبقا صدمة واكون سبب العار ليهم مع ان دة مش زنبى
مع العلم انا ممارستش الجنس قبل كده
كنت ديما انزل مع اخويا فى مشاوير بس وانا معه بحس انى عايز اقتلو بسبب المعانة الى بعانيها كان ديما قاسى معية عمرو ما كان بيحاول يسمعلى او يحس بية
لحد ما جة يوم وا قلتلو قلتلوا انت اعتديت على انت اغتصبتنى ويارتنى ما قولتلو تعرفو قلى اية ؟؟؟؟؟؟
طلب منى انى امارس الجنس معاة تانى
لكن انا رفضت وسبت البت ومشيت رحت عند وحدة صحبت ماما باحجت انى انا ولد فاشل وانا زهقان من اهلى وا اغير جو والكلام دة بعد اسبوع عرفت ان اخويا ساب البيت وسافر شرم الشيخ علشان يشتغل فرحت جدا انو مشى وقلتلهم انا راجع البيت علشان اونسكوم ورجعت البت وفضلت عايش حياتى بسرية تامة وبقيت حر اول ما اهلى ينزلو من البيت اشغل الكمبيوتر اقعد اتفرج علة افلام او امارس العادة السرية بشرهة جد يعنى تقريبا اكتر من عشر مرات فل اليوم ولما يرجعو البيت امثل انى ولد صالح وطيب وبيحب اهلو لحد ما قررت انى مش حكمل كدة لازم اتغير بدءت ابحث فل الموضوع وروحت لية دوكتور نفسى لكن محستشى ان فية حاجة بتتغير فا بطلت اروح وقلت اعيش حياتى كدة
لكن مقدرتش ضمير ونفسيتى مدمرين تماما
لحد ما كلامت صديق بل اكثر من صديق وبعتبرو والدى واكتر ونصحنى بحجات اعملها وقوة رغبتى فى التغير وانا دلوقتى بحاول معاه انى اتغير وانا حاسس انى حتغير ياريت كل الى يقرا قصتى يدعيلى بل الشفاء و يسيب تعليق محتاج مساندتكم و ارائكم"

انا عايز اقول لمحمد انا بحبك حب الاب لابنه مع انى معرفكش انا حاسس بمعاناتك انا بحترمك جدا
اطلب من كل من يقرا ان يرد لمحمد
امضاء
go2lightgo



19 التعليقات:

Comment by عُمر on 9 نوفمبر 2008 في 10:27 ص

أنا بحبك يا محمد

وإنت إنسان نبيل يا نور

الله معانا

:)

غير معرف on 9 نوفمبر 2008 في 10:39 ص

مش عارف اقولك اية يا محمد
انا مصدوم من اخوك اوي دة مش اخ (لامؤاخذة) بجد دة رأيي (انا بجد مقدرتش امسك مشاعري بجد من العياط)
انت انشاء الله هتتحسن و هتبقي كويس و جامد و متين و هتشقلب كمان :) هههههههههههههه

انا يمكن مش هعرف اقول اية اوي بس انا هاعد ادعيلك علي طول و انشاء الله هتبقي كويس خليك واثق في الله اوعي تفقد الثقة :) و علشان تعرف ربنا انشاء الله هيحميك :)

و مهنا ننشادكم في ازاعتنا علي مدونة نور :) بكل حب و اقولك انت مش لوحدك و انشاء الله كلة هيبقي تمام و اسيبكم دلوقتي و نرجع مرة تانية لاغنية المطربة جمالات جنح تأليف الموسيقار عبدة شباشب علي قناتكم نجوم اف اخص :) هييههيهيهيهيي

انا بس حبيت اغير جو الكلام بتاعي علشان ميبقاش تقيل

انت شخص كويس جدا يا محمد بجد و انشاء الله تخف و هيكون كلة تمام و كلنا جمبك :) و هنتشقلب كلنا :) ههههههههههههه

انا لو كنت بعرف اكتب كويس كنت كتبت اكتر من كدة بس انشاء الله هتكون كويس و انا انشاء الله
انا معاك و بحبك زي اخ كبير ليك :)

اخوك الكبير نسبيا :)
amidos

Comment by انسان جديد on 9 نوفمبر 2008 في 11:16 ص

اولا احب اقولك يا محمد انى حسيتك قوى وبحبك قوى بحبك كأنك اخويا
ربنا معاك كل حاجة هتكون احسن وافضل قريب جدا ما تستعجلش انت بس
انت الان وضعت قدميك على بداية طريق التعافى حين قررت ان تكتب هذا وان تبدأ رحلة التعافى
خللى بالك من نفسك
اخوك الجديد

Comment by أثمن من اللآلئ on 9 نوفمبر 2008 في 4:08 م

محمد
انت بطـل ... ولازم تعرف انك بطل

بس ياترى هتفضل لحد امتي في السر !!

لازم تواجة الحاجة ديه

وتبطل تبقي مُصيبة ماشية علي الأرض

اتشجع ... والحب انت مش هتحتاج تدور عليه كده وخلاص من غير ماتعرف انهي حب انت محتاجة

انت محتاج حب من نوع خاص ... حب فيه فيتامين ومضادات حيوية.

صلام يا صاحبي

أخوك
لؤلؤ

Comment by Majed on 9 نوفمبر 2008 في 11:54 م

شكرا

Comment by Majed on 9 نوفمبر 2008 في 11:54 م

thank u

Comment by Majed on 9 نوفمبر 2008 في 11:58 م

بصراحه يا جماعه أنا بشكركم جميعا على الشعور النبيل ده تجاه أخونا محمد أو أى حد من نفس حالته وعاوز أقولك يا محمد أطمئن ومتقلقش لأانه مش أنت لحالك فى المشكله دى بل أكثر من شخص ومنهم أنا بس اللى شدنى للموضوع ده كما ذكرت من قبل فى أول تعليق لى جارى مش حد من أخوانى وإلا كنت كرهتهم نفس ما أنا بكره جارى هذا الحين؟. يا ريت يا حماعه اللى يعرف حل للموضوع ده يعرفنا أنا ومحمد ويساعدنا نتخلص منه وأنا اتمنى أن أنا وأنت يا محمد نكون أصحاب ونشد عضد بعض ونتخلص من الموضوع ده

Comment by . on 10 نوفمبر 2008 في 7:10 ص

مش عارفه اقول غير حسبي الله و نعم الوكيل ..

كلنا جمبه ..

ساعده يا نور ..

و إحنا كمان جمبه و هنساعده

Comment by مجاهد on 10 نوفمبر 2008 في 7:15 ص

محمد
إنت مش مصيبه
المصيبه فى السبب فى اذيتك
حسييت بيك اوى وبمعاناتك وانا واثق ان ربنا معاك وهتتعدى هذه المحنه وستكون فوقها ان شاء الله
باب الامل دايما مفتوح لان ربنا موجود
انت شخص قوى وبطل فعلا زى ما بيقولوا
لانك قدرت تحدد انت فين وايه الصح الى لازم تعمله
ربنا معاك يثبتك ويقويك ويحفظك من كل سوء ويشفيك يارب

Comment by Go2LIghtGO on 10 نوفمبر 2008 في 8:04 ص

ماجد الموضوع ليه حل لكن بياخد وقت و مجهود و للاسف مفيش حل سحرى
لكن ليه حل
:)

Comment by HichaM on 10 نوفمبر 2008 في 9:07 ص

محمد انت انسان .. وانسان جميل كمان لأنك حاسس بنفسك وحاسس انك لازم تغير وضعك للاحسن .. حب نفسك اكتر وحاول تغيرها واحنا معاك كلنا .. بنحبك

غير معرف on 10 نوفمبر 2008 في 2:56 م

حبيبي لا استطيع غير ان اقول لك الا حبيبي وابني واخي الصغير والحلم الذي رغبت الا افيق منه انت لاذنب لك بما حدث وبطريقك نحو ان تكون الشخص الذي لطالما رغبت به الدليل علي انك نقي القلب والقالب
حبيبي ادعو ربي ان يقومك علي الطريق الصحيح وان تنال ما تمنيت وان تجد من يساندك ويدعمك ويقومك وان يمد لك يد العون لتصل الي النور الذي تتمناه
دعواتي اليك حبيبي

غير معرف on 11 نوفمبر 2008 في 4:32 ص

محمد
محمد
محمد
محمد

بس حبيت اجرب صوتي :) هيهيهيهيهيهي

انا بس قلت انكشك شوية :)

متخفش احنا معاك :)

اخوك
amidos

Comment by ولد نفسة يعيش on 11 نوفمبر 2008 في 11:37 ص

بجد ربنا معاك والله يا يا محمد و تعرف بجد تتعالج من الموضوع دة انا احمد و عندى نفسك مشكلتك بالظبت و عندى 16 سنة بس مش حصل لية اغتصاب من اخوية المهم بجد اتمنى انك تتعالج و انك تحاول بقدر ما تستيطع انك تبعد عن عالم الجاى دة لانة بجد عالم و حش جدا ربنا معااااااااااااااااااك ياا رب و من قلبى والله بتمنى ليك الشفاء و المتابعة مع الاخ الى انت معاة دة اخوك احمد

Comment by إيمان قنديل on 12 نوفمبر 2008 في 11:38 ص

للأسف أن معظم الأهالي يعتقدون إنه من الخطأ مع أولادهم في موضوع الجنس وتوعيتهم بالحلال والحرام ، ومي يمارس الجنس ومع من؟ ، وكيف يتعامل الأخوان والأخوات مع بعضهم البعض، وكيف يكون بينننا مودة ورحمه وان الله

ويعتقد الأباء والأمهات أن ابناءهم معصومين من الخطأ وأنهم يعرفون ويفهمون أن ممارسة الجنس بينهم شيء محرم شرعا ويتنافي مع قوانين الطبيعه




للأسف كل إنحراف مصدره الأسره الجاهلة التي لاتفقه شيئا في الدنيا بأكملها


ومن الجميل حقا أن من مارس أو مورس بحقه هذا الإعتداء أن يشعر بأن هناك جرما حدث وإنه يرفض مواصلته ويرغب في الخلاص منه وعلينا إذا وجدنا هؤلاء الناس أن نمد لهم يد العون والا نحتقرهم ونعاقبهم ،علينا أن نساعدهم بشتى الطرق



ماسنفعله معهم سيمنحنا عليه الله سبحانه وتعالى ثوابا عظيما

Comment by Go2LIghtGO on 12 نوفمبر 2008 في 1:59 م

عمر اميدوس انسان جديد اثمن ماجد مجاهد .........
كباريه هشام
ولد نفسه يعيش
تعليقاتكم مهمه جدا اشكر وجودكم فى المدونة
انتم محترمين

غير معرف on 13 نوفمبر 2008 في 4:16 ص

انا محمد صاحب الموضوع تعرفو انا حاسس انى انسان جديد وا بيحب الحياة جدا لكن قبل فترة كنت خلاص يعنى حاجة فوق الخيال انتا يمكن مستغربين ان اخويا يعمل كدة وانا كمان بس انا تجاوزت المرحلة دى علشان انا مش حفضل استغرب من الى حصل علشان انا لو عملت كدة يبقا انا خليت الى عملو اخويا ينتصر علية ودة الشئ الى مش ممكن حيحصل ابد وانا دلوقتى بقيت بفكر فى نفسى وفى مستقبالى الى كان ممكن يضيع فى لحظة وا دة الى لازم يعملو اى حد اتعرض لية الموقف دة ويقول ازى دة يحصل لا قول ازاى اغير دة وا اطلب النصيحة من الشخص المناسب انا حبيت اقولكم راية فل الموضوع

غير معرف on 25 يوليو 2010 في 12:06 م

قصتي مثل قصتك تقريبا يا محمد

وبرغم شوقي للتغيير بمحاولات كثيرة على مدي سنين اللا اني لم اتغير لكن اتمنى ان تكون ارادتك اقوى من ارادتي واتمنى من الله عز وجل ان يساعدك بالشفاء التام انا لم استسلم ولن استسلم لقد اصبحت في الاربعين من العمر ولازالت الذكريات تلاحقني وعندما اشعر بالغضب امارس العادة السرية لم ولن اقبل ذاتي هكذا لا للمثلية الجنسية لا والف لا انا اعلم ان الله خلقني بشكل طبيعي لكن الانسان هو من حولني لمثلي الله سيساعدني لو طال الزمان

غير معرف on 6 ديسمبر 2010 في 3:47 ص

الله يعينك ويشفيك وبادن الله الواحد حتكون خيرة شباب المستقبل وخيرة الاباء
ربنا يعينك وربنا يقويك ع فعل الخير

إرسال تعليق