احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

يعنى ايه سلام نفسى؟؟؟؟؟؟؟؟؟

2:55 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /

يـارب أعــطني الســــكينة

لكـي اقبـل الأشـياء التي لا استطيع أن اغـيرها
والشـجاعة لأغـير الأشياء التي أستطيع ان اغيرها
والحــكمة لأعـرف الفـرق بين الأثنين


كلام جميل بس تنفيذه صعب و شوية كلام كده خبطوا فى

اولا : يا رب
هو ربنا بيسمعنى؟
هو حاسس بى؟
طيب ليه انا حصلى كده؟
طيب اشمعنى هيسمعنى دلوقت انا خايف منه جدا حاسس انه لما اقرب هيمسكنى يبهدلنى و يجيب القديم و الجديد و يلومنى و يقولى انت ضعيف مفيش منك امل انا زهقت منك او يقولى بص انا بس هسيبك تعيش مش هقتلك هسيبك زى الكلب
دى افكارى عنك يا رب و يقولى انت كمان مش مصدق فى انت ضعيف شوف الناس بتقول عليك ايه تصور انا بقى
ده انت غلط غلطات مفيش امل منك و كمان مش هتقدر تغير نفسك غير نفسك و تعالى اعمل حجات كتير كفر عن غلطاتك

تصحيح افكار:

انا مقدر مشاعرك عن ربنا و قد ايه مجروح للبهدلة اللى انت فيها صعب
بس تعالى نصلح افكارنا
ربنا مش بيلومك هو شايف اللى حصلك و انت صغير و شايف طريقة المعاملة الغلط معاك و هو شايف غلطات الناس فيك و شايف قد ايه انت نفسك تتغير هو شايف هو عارف هو مقدر
بس انا مشاعرى خايفة منه
هو مقدر كده
مرعوب منه
هو عارف
خايف اقرب
خد وقتك فى انك تقرب هو مش مستعجل
هو مش هيلومك هو مشتاق يحضنك هو غير ابوك الارضى هو مش هيبهدلك و يجيبلك العلطات هو بيحبك انت كانسان مهما غلطت
و مهما حصلك هو بيجبك انت زى ما انت مش مستنيك تغير نفسك هو بيحبك

يا رب انا خايف خايف خايف منك بس نفسى اقرب منك ساعدنى اقف جنبى انا خايف مرعوب منك مفيش حاجة تخوف بس مشاعرى منهارة ساعدنى



ثانيا: يـارب أعــطني الســــكينة

سكينة هدوء نفسى يعنى ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انا من حقى سكينة
انا دايما بشوف انى لازم ابهدل نفسى و انى كل ما بهدلت نفسى هنجح اكتر و كل ما كنت بجلد نفسى هنجح اكتر و كل ما اخوف نفسى هنجح اكتر
اطلب سكينة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نفسى بتقولى مش من حقك انك تهدئ لازم تتعب اكتر لازم تدفع التمن لازم تتعذب و كل ما تتعذب كل ما بقيت احسن كل ما تتبهدل كل ما بقيت افضل
و نفسى مش هتسمحلى ارتاح ترتاح ااااااااه بتضحك على اخدت المتعة كلها بقى و بعد كده عايز ترتاح عبيط انا
انا لازم ادفعك التمن

تصحيح افكار:

تعالى نتكلم
هتستفيد ايه لما تبهدل نفسك
امال اسيبها تاخد متعة و تعيش بعد كده كانها معملتش حاجة؟
طيب هتبهدلها لمصلحة مين؟
لمصلحتها و ربنا
طيب بهدلتها كتير حصلها ايه؟
بصراحة تعبتت و فشلت و انهارت
طيب عارف لمصلحة مين بتبهدلها؟ لمصلحة الشيطان اللى عايزها تنهار و تضيع و ربنا عايزك تحبها و تقف جنبها
الكلام ده صعب بس بحاول اصدقه
يا رب ساعدنى احب نفسى و اقبل السكينة و الهدوء و اعرف انه انت عايزنى احبها و انه انت عايزنى اقبلها


ثالثا:
لكـي اقبـل الأشـياء التي لا استطيع أن اغـيرها

يااااااااااااااااااااااااااااااا لهوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
لا الحملة دى صعبة
فى حاجات مقدرش عليها ده صعب انا هتبسط لو قلتلى انه انا اقدر على كل حاجة و ان الله بيقدر اااااااااااااه فيه حاجات مقدرش علييييييييييييييييييهههههههههههههههههههااااااااااااااااا
ااااااااااااااااااااااااااه
لا قلى انى اقدر اغير كل حاجة قلى انه كل حاجة هتتغير
انت عارف ده معتاه ايه معناه انى عندى ساعات انجذاب مثلى و ان من حق الناس تحتقرنى و انى انا مش هقدر اتغير يمكن و انى لازم اخااااااااااااف و ادخل فى الدايرة انى انا ضعيف و قليل

تصحيح افكار:
مفاجأة انت عاجز انت مش الله و فى نفس الوقت مش هتقدر تسيطر على ارادة الله انت مخلوق
الكلام ده على زى النار
مش هتقدر تغمل كل حاجة

لكن فى حاجات تقدر تعملها
يمكن ساعات عندك انجذاب مثلى مش هتقدر تغيره فجأة لكن تقدر تغير افكارك اللى قدام تغير نفسك
و فى حاجات لازم تقبلها
لكن اقبل ان الله شايفك و عارف و مقدر و بيحبك حتى لو فى مصاعب
و انه مش هيسيبك حتى لو حسيت انك وحدك هو مش هيسيبك
هو معاك


يـارب أعــطني الســــكينة

لكـي اقبـل الأشـياء التي لا استطيع أن اغـيرها
والشـجاعة لأغـير الأشياء التي أستطيع ان اغيرها
والحــكمة لأعـرف الفـرق بين الأثنين


6 التعليقات:

غير معرف on 24 نوفمبر 2008 في 5:14 ص

انا مش في مود لذيذ يا نور فلو انت مضايق متقراش الكومنت بتاعي علشان متضايقش زيادة و ممكن كمان متنشروش علشان عنيك متقعش علية غلط

و الله ما انا عارف اقول اية انا زيك اوي يا نور
انا بسمع الكلام دة بس مش قادر ضعيف مش قادر استوعب الفكرة الصح و لما استوعبها و اهدي يوم اتنين و انهار و مقدرش
انا حياتي بتقلب جحيم

يوم ورا يوم حبيبي ما جالي نوم حبيبي ماجالي نوم حبيبي و انا جييت
انا عمري ما كنت بغير :) ههههههههه (سميرة سعيد)

قلت اغير جو في النص
انا حاسس بضياع و فقدان الامل عندي مشاكل مش قادر عليها منعاني اني اروح لدكتور و لما افكر في المستقبل و الاقي ان المشاكل لا تزال قائمة بكتئب
انا دايما بتمني و عمري و محصلت علي حاجة اتمين حاجات مادية مجتلييش جت لكل اخواتي ماعادا انا فتعففت عن كل دة و كل اللي عاوز بقالي سنين اني اكون كويس ليا اصدقاء زي ما بشوف في الكرتون و معنديش اي حلم تاني عاوزة دة حتي حلم اني اخف بقييت حاسس انة مستحيل يتحقق
يعني الحلمين اني اعيش طبيعي زي الناس مش تعبان مش بتقطع كل يوم ليا صحاب جنبي احس براحة داخلية
انا من زمان ز انا عمال احقق في انجازات اللي يشوفني بيحسدني علي الحاجات اللي عملتها اما انا مش عاوزها قد ما انا عاوز اعيش زي ما اللي بيحسدني دة عايش اعيش مطمن اعيش شبابي مدفنوش زي ما انا دفنتة كل الانجازات اللي عملتها علشان ارضي الناس عمري ما عملت انجاز ليا و كل لما احاول اغمل انجاز افشل

عشت وحيد زيك طول حياتي معرفتش لعب فيهم و بقييت خايف و تعبان
انا مستعد ابدل حياتي مع اي حد بيحسدني عليها و لما قلت لناس عن مشكاتي كان شايفين اني عبيط و مخي بايظ و انا علشان معنديش مشاكل عامل مشكلة و ممكن ناس تانية لو عرفوا هيقولولي انت بتقول كدة علشان الحسد بتغزي العين
ببقي بتقطع كل يوم شايف صحابي اللي في كلية عندهم صحابهم الافي دة تليفونة يرن و دة خارج مع صحابة و دة صاحبة عاوزة في مشوار و انا معنديش حاجة بروح
دة حتي لما سافرت رحلة لاقصر و اسوان لمدة اسبوع كل اللي معايا صحابهم كلموهم و انا محدش عبرني خالص الا واحد فقلت اقرب منة طلع هو لية صحابة المقربيين و انا متطفل مش اكتر يعني انا ولا حاجة

بعد في البيت بكلم حد و انا بكلمة يقولي ثواني هشوف صاحبي اللي بينده عليا عاوز اية او اشوف صاحبي اللي بيكلمني علي الموبيل و بعد كدة يخلص معايا علشان صاحبة عاوزة
كل واحد عندة حياة مليانة و انا معنديش
انا جبت العربية محدش قالي يلي ننزل نلف بيها و نعمل احتفال مفيش
صحابي اول ما جابوا عربيات في نفس اليوم نزلوا احتفلوا و لعبوا

انا دايما عند كل الناس سكند هاند مش فرست حتي عند بابا و ماما
قلت لواحد اصاحبي عن المشكلة اللي انا فيها و مكنتش عارف اعمل اية فقلتلة اني معتش طايق بابا و ماما دا انا ساعات مبحبش اجيب سيرتهم و ساعات بتقرف لما افتكرهم فقالي علشان كدة انت مريض و اللي ملهوش خير في اهلة ملهوش خير في حد الحل في ايدك حبهم قلتلة مش قادر مش طايق ازاي احب حد بالعافية مفيش جواب
و واحد تاني اوي لما قلتلة عن بابا و ماما قلي متقلش الكلام دة تاني انت مخك بايظ

سيبك من دة كلة و انسي اهبل اللي انا كتبتة فوق و عادي
انا بس مش عارف قريت بوستك عينية دمعت و تعبت
انا ضعيف ليك يا رب انت عندك الحكمة
فية اكيد حكمة انك سايبني عايش يا رب
انا محتاجلك يا رب

Comment by Go2LIghtGO on 24 نوفمبر 2008 في 6:04 ص

اخى اميدوس
و انا بقرا كلامك عني دمعت حقيقى
حسيت بيك

و مريت بان كل الناس تحسدنى و انا نفسى اكون انسان بسسسسسسسسسسسسسسسسسس عادى

انا حاسس بيك

مش هقدر اقولك كلام

انه يضغط عليك تحب حد و انت مش قادر فاهمها

انه يضغط عليك تحب نفسك و انت مش قادر فاهمها

مش هقولك غير انى مقدر و بحترمك
و بشعر بيك

ان تحلم بس ان فى اصحاب

بس اصحاب و الناس التانية بتبدلهم زى الجزم

يا رب انا مختاج لك و اميدوس محتاج لك

انت موجود حتى لو مش خاسين بيك انت موجود ليك قصد

غير معرف on 25 نوفمبر 2008 في 11:00 م

معلش اننا كنت مطحون في الامتحانات و لسة عندي دة عندي امتحان كمان شوية
"بس اصحاب و الناس التانية بتبدلهم زى الجزم"
مش فاهم قصدك اية يا نور بالجملة دية
انا اهم حاجة احس بحب اصدقاء تعرف انا الكلمة دية (الاصدقاء و صاحبي و اللي زيها) لما بسمعها بكتأب مثال انا بشوف في القسم ان كل مجموعة صحاب كانوا عارفين هيعملوا اية بعد الامتحان علي حسب هما بيحبوا اية
كلهم عارفين بعض بيكلموا بعض بيألوا علي بعض و انا مرة مرتين كل شهر
سيبك من الكلام الحمصي و البتنجاني بتاعي انا مش عاوز اسببلك اكتئاب زيادة
لانك انسان حساس زيي و انا بحترم دة فمدام انا مش في مود يدعوا للاكتئاب يبقي اتشقلب مع الجميع :) هيهيهيهيي

اخبارك اية ؟ انا عارف اني مقصر في السؤال عنك عن الاول بس الامتحانات و كدة :)
دة عندنا شوية موعيدين في الاذية مؤذيين :) و بيلبوا الناس ههيهيهيهي
بس عمك ادها و قدود عامل نفسي عبيط دة فية في الامتحان سؤال اولة لية علاقة بالمادة دية و الجزء التاني بتاعة داخل علي مادة تانية فرحت كاتب
"using one of the methods in the(ُEsm el Madah el tanyah) solve it by yourslef "
هيهيهيهيهيهيهيهي بعمل عبيط :) هيهيهيهيهي

يلا يا رب تبقي كويس و بتشقلب كمان بس قلتلك خلي بالك اتشقلب علي مرتبة اصلي لما اتشقلبت المرة الليي فاتت ظهري اتقطم :) هيهييهيهيهي

غير معرف on 28 نوفمبر 2008 في 5:06 ص

نور اخويا عامل اية :)
انا خلصت امتحانات الميد ترمز امبارح و فضتلك :) هيهيهيهيهيهي

انا قلفت قصة هبلة جديدة اقراها كدة و قولي رأيك :) هيهيهيهيهي القصة دية عملتها في نص ساعة او اقل
----------------
هحكيلكم النهاردة قصة علي بابا و الاربعين حرامي اوعوا تفتكروا انة زي مبيقولوا انة طيب و كدة لا لا لا مش حقيقة خالص
هو اللي حصل ان علي بابا كان لية اخ طيب قوي و صغير قسمة قاسم و كان علي الرغم من انة كان كبير الا انة بيحب الكرتون جدا و بيحب بالذات كرتون يوجي فلما توفي والد علي بابا فالميراث بتاع ابوة قال هيتقسم عليهم فكل واحد اخد نصيبة و علي الرغم ان علي بابا ضحك علي قاسم و اخد ميراثة عن طريق انة قلة انة هيجبلة ورق لعبة يوجي الاصلي الا ان قاسم بدأ يلعب بالورق دة و دخل مسابقات عالمية و اعد يكسب فلوس كتيرة ملة علي رأي ميلودي تريكس اما علي بابا فكان متغاظ فقال اسرع حاجة تيجبلة فلوس يتصل ب09000500
علشان يكسب فلوس كتير لدرجة انة عمل كول سنتر مخصوص لدة بس طبعا مكسبش ولا مرة و بدأ يفلس علي بابا فلعشان ميفلش اتفق مع العيال بتوع الحتة انهم يعملوا عصابة و يسموها علي بابا و الاربعيين حرامي علشان كانوا اربعيين واحد غير علي بابا و علشان تعرفوا هما اعدول يدورا علي مخبئ سري فملقوش غير الخرابة اللي ورا البيت فقالو يعملوا كلمة سر فقالوا نخليها افتح يا بصلة و بعد كدة قالوا نخليها افتح يا فول
و فية في مرة كانت ميزانية الواد علي ضعيفة فقال ياخد فلوس من المخبأ فلما دخل لقاة فاضي فخاف لاحسن صحابة يفتكروا انة هو اللي سرق الفلوس فقال انا هجيب الواد قاسم و اقولة ان فية مسابقة مهمة لدوري يوجي في المخبئ و بالفعل عرف علي يجييب الواد قاسم الكهف و لما دخلة اقفل الباب علية و ندة صحابة فالوهم ان اخوة سرق المخبئ فجريوا يشوفوا اية اللي حصل فلقوا المخبئ فاضي و اخو علي بابا هناك فقالوا يهجموا علية فراح قاسم عمل زي الجوكر في بات مان رمي كروت يوجي رميات سريعة و هو بينط علي الناس فانطلقت الورق كالطلقات المدوية فاصابت اتنين و بقي 38 فرد فاخرج قاسم قرص المبارزة و استدعي المحارب الصاروخي و استخدم سيوف الضوءء الكاشف علشان يمنع الناس انها تقربلة لمدة تلات ادوار و بعد كدة ضحي بية و بوحشين كمان علشان يستدعي سليذر التنين الفضائي و استخدم قدرة الفم التاني و خلص علي الحرامية
و هتسألوني امال الفلوس دية راحت فين هقولكم ان العيال دول من ساعت ما عملوا العصابة مسرقوش حاجة بس هما اعدوا يقولوا لنفسهم احنا عصابة لغايت ما صدقوا نفسهم و نسوا يسرقوا هيهيهيهيهي
-------------------

شكلك اتشليت شوية هي مش عاجباني اوي زي اللي قبليهم بس انا لما كنت بكتبها كنت في مود مش لذيذ اوي بسبب اني قلقان علي اثمن :)

مش مشكلة هو كويس و انا اطمنت بنفسي المهم انت طمني عليك ينفع انا عارف انك ممكن تكون مضايق و تعبان انا برضة كدة بس برضة طمني اخبارك اية يا ريت مودك يبقي من النوع اللي بيتشقلب لوحدة و اصلي اصل فية منة نوعين صيني اصلي و صيني تقلييد :) هيهيهيهيهي
سيبك انا مهييس شوية طمني يا لذيذ عليك يا رب تكون كويس و في احسن حال انا لما بلاقيك بستريح جامد لما اعرف انك كويس فطمني متسبنيش كدة :) ماشي يا لذيذ

يمكن انت من الناس اللي انا عمري ما شفتهم بس كلامك بحس بية جامد كل كلمة بتبقي طلعة من جواك و حاسس بيها بجد انت انسان حساس و جميل و دية و الله العظيم مش مجاملة :)
يا رب تكون كويس تعرف انا بخش مدونتك قد اية في اليوم حوالي 3 الي 4 مرات لما ابقي مشغول
و لما اكون فاضي بخش المدونة 10 او 20 مرة لاني بيبقي نفسي اطمن عليك بس :)
متسألنيش لية انا بقلق كتير علي الناس و كدة بس دة طبع فيا ببقي قلقان اوي علي كل الناس اللي عارفهم حتي اللي اذوني معادا ماما و بابا و اخواتي
لانهم اذوني جامد جدا فعمري مبحس بيهم اما اي حد تاني حتي لو اذاني انا بقلق علية :) و خصوصا لو بحترمة زيك :) (برضة بلاش كلمة بحبة ؛) هيهيهيهيهي)

يلا يا واد يا جميل حاول مضايقش نفسك انا عارف ان دة صعب بس حاول شوية :) اوعي تفتكر في لحظة انك لوحدك كلنا معاك و انا معاك لغايت ما اطلع عينك و تقولي كفاية :) هيهيهيهيهيهي

طمني علشان خاطري عليك :)

سلام يا اخويا الكبير
لاني اعتقد انك اكبر مني لاني حاسس انك خلصت دراسة اما انا لسة
amidos

Comment by Still Unknown But Trust on 29 نوفمبر 2008 في 12:20 ص

عزيزي " احبني الله و كسر قيودي"
انت من جواك حاسس بحب ربنا ليك ، و ابسط دليل هو اختيارك للعنوان ده كعنوان للمدونة ...عنوان يعبر عنك
انا عجبني اوي اسلوب مناقشتك لافكارك ، انت فعلا شخص واعي بنفسك و افكارك و عارف تحللها صح و عارف تتعامل معاها بطريقة مظبوطة
بس انا فعلا وجعتني اوي الجملة اللي بتقول فيها ( انا بس هسيبك تعيش مش هقتلك هسيبك زى الكلب(
خلينا نرتبها زي ما انت عملت:
انا هسيبك تعيش...لو اللي بيقولها ستيفان روستي في فيلم ابيض و اسود ، كنا قلنا هيوريه الويل
بس لما يقولها ربنا ، ياااه دي حلوة اوي
انا هسيبك تعيش "=انا مديك فرصة تانية = انا عايزك تستمتع بالدنيا و تشوف منها اللي ماشوفتوش "الحلو طبعا" "
= انا عايزك تتمتع باللي انت اتحرمت منه فسيبني اعوضك خلينا نقولها انا عايزك تعيش مش هسييك تعيش، عشان هو مش هيسيبك ، هو كل يوم بيديهولك عايز يديك فيه حاجة جديدة
يعلمك حاجة جديدة و يديك احساس حلو
انا بشبه الموضوع ده ب لما تلاقي اب ماسك طفله و بيهشكه ...فبيرفعه لفوووق اوي ، و ينزله تاني و يقوم ضامه اوي في حضنه
لما الاب بيرفع الابن لفوووق اوي كده ، حاول تبص على ملامح الطفل ، هتلاقيها كلها ذعر و خوف و لما بينزله تاني بيبقى خلاص ، روحه رجعتله
بس هتلاقي على طول الطفل بيطلب تاني تاني، عرف سر اللعبة ، انا اترفعت لفوق اوي كده و شفت الموت بعنيا بس انا متشال ، شايلني بايديه الاتنين و ماسكني جامد
رافعني لاقصى حد " بالنسبة لي " و هينزلني تاني و اخد بعدها حضن كبير اوي
، يمكن مش كل مرة هاخد الحضن ده ، بس كفاية عليا احس بالامان ده ،احنا كمان مع ربنا عاملين زي البيبي ده
كل اللي بيحصلنا ده " تهشيك " يمكن بيكون مخيف عشان شفنا حاجات كتير و احنا طالعين لفوق ، حاجات ما كناش عايزين نشوفها و احاسيس صعبة علينا ، و يمكن عشان مش حاسين بايده " كجسم " حوالين جسمنا بس بالثقة و علاقتنا معاه هنكون متاكدين من وجود اليد دي حوالينا
و صدقني كل ما بيسمح ان احنا نتجرب اكتر و نتعب اكتر ، يعني كل ما بنترفع اكتر ، بيكون الاحساس حلو اوي و احنا نازلين عشان عارفين ان مكاننا هيكون حضن بابا كمان شوية .

عارف...حلاوة الحياة مع ربنا مش في اننا لما نموت نكون في الجنة او في محضر الله ، لا ..دي برضو في انك تكون عايش على الارض و حاسس بيه جواك
تكون حاسس انه بيشاركك كل حاجة ، ماسك ايدك في ايده و ماشيين مع بعض
احساس الابوة اللي اتحرمنا منه ، ان بابا يكون ماسك ايدك و انت مطمن اوي ...خلاص اللي يحصل يحصل انا بابا ماسكني و هو اللي بيحميني
عارف اللي اتحرم من الاحساس ده ، او بالعكس كمان اللي اتاذى منه بيلاقي عزاه الوحيد في ابوة ربنا ، و دي مش حاجة في الكتب و بس
دي حاجة انا لسه مجرباها قريب
و بجربها كل يوم
عارف ...اكتشفت ان ربنا هو الوحيد اللي مابيزعقش و ما بيعنفش و لا بيهدد بالضرب و طبعا مش بيضرب حد
انا مش عارفة انت ليه خايف تقرب ، انا كنت خايفة اقرب لحسن ارجع ابعد تاني فاكون اتلذذت بيه شوية و بعدين افقده فاكره نفسي و واحتقرها

بس لما جازفت طلعت بنتيجة
انا بشجعك اوي في انك فعلا تاخد وقتك ، و مما تستعجلش
مد سلم بينك و بينه ، بس فعلا يكون برغبة في اقامة علاقة معاه ، مش انا هاجي وقت ما اعوز
واحدة واحدة
اشركه في حياتك و دخله فيها واحدة واحدة
اديله مفاتيح حياتك اوضة اوضة ، لغاية ما انت اللي هتيجي في يوم و تقوله ارجوك..ارجوك استلم حياتي كلها ، خليني عايش عندك
ده اللي انا عملته ..بعد ما وثقت فيه _ ان جاز القول _ قلت له بص انا عايزاك دلوقتي تيجي و تساعدني
انا مش همشي و لا اسيب الكلام معاك غير لما احس بيك دلوقتي
و طبعا مش بالمعجزة حسيت بالتغيير و خلاص مافيش عادة و لا مثلية و لا اي مشاعر و الواحد طلع ابيض منور
لا ، بس قلتله يالا بينا بقى نمشي الطريق ده مع بعض
انا عايزاك جنبي و معايا و السلام عايز نحله النهاردة ماشي ، طب شايف انه يتحل كمان شوية اوك ..براحتك ، زي ما انت عايز
ثق يا صديقي في عنصر الوقت ، لان التغيير بياخد وقت ، و التغيير مش بس في تغيير التصرفات و لا الافكار ، ده حتى في تغيير رغبتك و الطريق اللي عايز تمشيه ، حتى لو مقرره من زمان بس لا اللي بتتقال و بتكون هي ال..لا ما بتجيش الا بعد وقت
يمكن يكون كلامي في النقطة دي فلط بس ده اللي حصل معايا

انا هكمل رد بعدين عشان عندي محاضرة دلوقتي
سلام بقى

غير معرف on 29 نوفمبر 2008 في 2:05 ص

نور ابقي طمني :) بليييييييييز :)
شكلك مضايق قوي :)
طمني :)

إرسال تعليق