احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

و انت يا قلبى حبيبتك فين؟؟

8:32 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /



عارف احساس واحد قاعد على كرسى بعجل مشلول شلل رباعى ؟؟؟
والمشلول قاعد بين شباب طالعين يجروا يجروا و يقولولوا اجرى معانا يا مشلول فيجرى و يقوم يجرى و يقع يتكسر
و لما يتكسر يضحكوا و يقولولو يا مشلول قوم فيقوم تانى و يتكسر و محدش بيعبروا بس عارف الاصعب انه يضحك معاهم على نفسه و يستهين بمشاعره و يقول انا مشلول هاهاهاهاها
و محدش بيعبروا يمكن لان شكلوا مش مشلول و بيمشى على رجليه الاتنين

نفسى احب بنت
طول عمرى ببكى نفسى احب بنت
انا ببكى فعلا و انا بكتب الكلمات دى طول عمرى اشوف باقى الاولاد فى المراهقة و الشباب بيحبوا بنات اااااااااااااااااااااااااااااااه
بتقطع بتجرح ليه انا لا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انا ليه مختلف؟
ليه مشاعرى مش بتتحرك زيهم
اروح شاحط مشاعرى بقوة و اقول لا انا بحب بنت و تتكسر مشاعرى
كل ما اشوف واحد بيحب واحدة اقول ليه انا مش قادر؟
كل واحد بيحب واحدة بيقطعنى و هو مش حاسس كل واحد يقولى عايزينك تتجوز بيموتنى انا عايز
انا عايييييييييييييييييييز
انا همووووووت و احب بس مش اتجوز بس احب
نفسى احب
و الجرح الكبير بقى

لما بنت تحبنى بموت بتقطع. بنات كتير بتحبنى حب رومانسى و انا مش قادر ليه ؟ مش عارف ليه؟ مش عارف

جرح طول عمرى يا رب اشفينى اشفى جروحى
اشفى مشاعرى
انا واثق فيك احيينى انت حبتنى و تغيرنى






16 التعليقات:

Comment by عُمر on 2 نوفمبر 2008 في 9:22 ص

هههههههههههههههههه

أيوة أنا عارف الإحساس ده

ههههههه

وبأقعد أضحك معاهم على نفسي ،

وبأستهين بمشاعري ،

وبأقول أنا مشلووووووول

غير معرف on 2 نوفمبر 2008 في 11:41 ص

زيي بالظبط بس انا مش قادر اقول اني مشلول كل يوم بشوف ناس حياتها ماشي صح بيحب و متفوق و لية صحاب و لية عيلة مبتشيلوش الهم
لما بشوف دة بتقطع كل يوم بدبح
دة كفاية اخويا الصغير علشان بيحب واحدة خنقينة في البيت نفسي انطق اقول يعني عاوزينة يبقي زيي و يعد طول حياتة ندمان
يقولة لأ يعرف بنات عيب حرام متروحش معاها و انت راجع يؤلهم هي كدة كدة في طريقي يعني انا بوصلها مش اكتر يقولوا امشي اسرع منها و سيبها و متعبرهاش

نفسي ساعات انطق و ازعق حرام عليكم هتموتة زيي هتشلوة زيي

سيبك من كل العك دة و هضحكك شوية لانك ممكن مشوفتش حدوتة الواد عادل بتاع ماما زمانها جاية


حكيلكم حكاية الواد عادل اللي الناس فاكرة انة مشربش اللبن الصبح و رجلية بوا زي الفتلة (بتاع اغنية ماما زمانها جاية) بس خلي بالكم لاحسن يحصلكم زي الواد عادل
الواد عادل دة كانت مامتة كل يوم تجبلة كباية اللبن الصبح باليل هتقولي ازاي هقولك زي ما يونس شلبي ما شاف رمضان بطيخة في الشارع الصبح باليل (مسرحية العيال كبرت) انا بقي بعدي كل يوم علية و اقوم اخد كوباية اللبن و اشربها علشان ميبقاش رجلية زي الفتلة و هو كان بيحب اللبن جدا بس مش عاوز يشربة مش عارف لية
في يوم اكتشفت هو مبيشربوش لية اصل مامتة كانت جايبة اللبن من بتاع اللبن طبعا يعني هتيجبوة من الجزماتي طبعا و اكيد من بتاع اللبن الراجل اللي بيبيع اللبن هناك بيجيبة من مزرعة الحاج مبروك اللي عندة الجاموسة اللي راحت تقابل جاموسة اةةةةةةة جاموسة راحت تقابل جاموسة يا عيني ملقيتهاش جاموسة لقيتها بقرة يا عيني :) ااااةةةةةةةةةةةة
اصل الجاموسة دية صايعة و مشاية علي حل شعرها هيهيهيهيهي دايما بتصاحب جوامييس تانية و تديهم بمبة و تجرحهم و في مرة قبلت الجاموسة جاموس وسيم فراحت معدية من قدامة و عملت نفسها بتوقع الموبايل فيروح هو يجبهلها و تتعرف علية بس الجاموس دة عمل نفسة تقيل و نفض فراحت اتعصبت بس و هيا متعصبة لحظت انة شكل الجاموس دة مألوف اعدت تبص و تدقق فية عرفت انة جاموس بتاع لافاش كيري جبنة سودة فيها دودة لافاش كيري فزعلت الجاموسة و قالت لو عملوا اية في المزرعة مش هديهم لبن لغايت لما حد يعرفني علي الجاموس بتاع لافاش كيري فصاحب المزرعة الحاج مبروك مش عارف يعمل اية فقرر انة يبيع لبن من الجاموسة التانية اللي في المزرعة بس الجاموسة التانية مش بتحب تشتغل في المزرعة فطول الوقت بتتصل بميلودي تريكس علشان تكسب فلوس كتير ملة و تسييب الشغل فعلشان كدة هي بتدي الحاج مبروك نص الجردل لبن و الباقي بتملاة لبن بودرة(من كشك عم عبدة حدائق القبة القاهرة اللي كانت مديحة حاتم بتقف عندة) علشان مش فاضية :) و علشان كدة عادل مشربش اللبن و جالة الدكتور و ادالة حقنة كبيرة :)يهيههيهيهيهي


ارجوا تكون القصة ضحكتك و خرجتك من الكأبة اللي انا عملتها :) هييهييههييهيهي كلة انشاء الله هيعدي و كله هيبقي كويس :)

Comment by z!zOoOo on 2 نوفمبر 2008 في 3:34 م

السلام عليكم

أولا أزيك ومش عارف أناديلك بأيه

بص هقولك علي حاجه

كل الي إنت بتحس بيه ناس كتير بتحسه

لكن دا أحساس ساذج

وهقولك ليه

كل الناس محتاجه الحب

لكن في نفس الوقت الحب الي انت عايزه ده

مينفعش أنك توهم نفسك فيه أو تصطنع

لأن ببساطه أنت مش بتحسبله ولا

بتختاره

ولا بتحس بيه بأردتك

ده شيء بيختارك وبيشدك لوحده

يعني شيء ملكش إيد فيه

أيه معني إني اوهم نفسي اني بحب واحده

وفي الاخر او في الاول من جواك عشان

أكون صادق.. عارف ومتأكد أنك بتكدب

علي روحك

وتظلم نفسك وتظلم الانسانه ديه معاك

وبعدين في مليون حب تاني حب ربك

أصحابك أهلك

ومتحسش بالعجز .. ولا إنك مشلول

انا كتير حسيت الاحساس ده بس انت مش شاذ

ناس كتير بتحس بكده بس لفتره لما بتكون

فاضي ..او تضارب وتراكم المشكلات في عقلك ..

وده كتير بيولد فراغ عاطفي

بس مش أكتر ومع الوقت والانشغال بيزول

الاحساس ده وبتقول قد ايه كان تفكيرك

ساذج


عيش حياتك ومتستعجلش لو ربنا رايد

هييجي الحب ويخبط جدار قلبك

مبروك يا سيدي علي الاستايل الجديد

علي فكره حلو قوي

وعذرا للأطاله

وفي رعايه الله

Comment by nothin on 2 نوفمبر 2008 في 5:14 م

!!
على القليلة المشلول عارف علته!
وفي سبب واضح لعدم مشيه!
الشلل الي بتقول عليه شلل نفسي!
وللاسف علاجه اصعب~
يعني عن نفسي!
لولا الله! لما خشيت احد وعشت مرتاح!
بس في كل مرة احاول احب!
بتفكره وبتفكر عقابه!!
ازا مش قادر تحب بنت!
لا تحب ولد~
وبالغرم من ان ! الضحك بيهون شوية!
لكن كثرته حتسبب الم اكثر من الراحة المؤقته

Comment by Go2LIghtGO on 3 نوفمبر 2008 في 1:17 ص

اميدوس قصصك فظيعةةةةةةةةة
فظيييييييييييييييييييييييييييعة
بتفكرنى فعلا بيونس شلبى فى كل مسرحياته
منور البلوج :)

Comment by Go2LIghtGO on 3 نوفمبر 2008 في 1:19 ص

тħe мαšκeđ ¢αт
الموضوع صعب و مؤلم لكنى هعدى بس تعبان لكن هعدى
هعمل ايه يعنى هعدى
منور المدونة

Comment by Go2LIghtGO on 3 نوفمبر 2008 في 1:20 ص

عزيزى زيزو اشكر تعليقك بس انا مش عارف ارد عليك
الالم كبير جدا
جدا
انا اساسا متلخبط بين ان الالم كبير او مفيش حاجة خالص
منور المدونة

Comment by انسان جديد on 3 نوفمبر 2008 في 4:09 ص

احتاجك
كم اتمنى ان تكونى موجودة فى حياتى الان يا محبوبتى الرائعة
كم اتمنى ان استمد منك القوة التى افتقدها الان
كم اتمنى ان ارتمى فى حضنك حينما اكون خائف
كم اتمنى ان ابكى كثيرا بداخل حضنك حينما اكون تعبان
كم اتمنى ان تضعى يديك الناعمتين على رأسى وتربتى على كتفى حينما اكون بين يديك كطفل رضيع
كم اتمنى ان اضع رأسى على ساقيك وانت تدلكين شعرى باصابعك الرقيقة حينما اكون فى شدة الضعف النفسى
كم اتمنى ان توقيظينى صباحا وانت تقبلينى حينما اكون نائما اشعر بالخوف
كم اتمنى ان تربطى لى ربطة عنقى وانا خارج من المنزل متجه الى عملى وكأننى كالطفل الذى تلبسه امه حقيبة المدرسة
كم اتمنى ان اتصل بك من عملى لاقول لك انى احبك جدا وتقولين لى انك تنتظرينى لارتمى فى حضنك الدافىء
كم اتمنى ان تشاركينى ليالى الشتاء الباردة
كم اتمنى ان تشجعيننى حينما لا اجد من يشجعنى وحينما اكون فاقد الامل
كم اتمنى ان اجدك بجانبى وامسك يديك وانظر فى عينيك واناملى تلعب بشعرك الناعم الجميل
كم اتمنى ان نصبح جسدا واحدا ذو روحين مختلفتين
كم اتمنى ان نسهر سويا على ضوء الشموع فى ليلة رومانسية هادئة وانا وانت نرتدى ابهى حلتنا
كم اتمنى ان تؤمنى بى وقت يبتعد عنى كل العالم
كم اتمنى ان تشاركينى كل لحظات حياتى
كم اتمنى ان تعرفى كل اسرارى ما مضى منها وما هو آت وتشاركينى اياها
كم اتمنى انك حين تصلى تدعو الله لى ان يكرمنى وان يبعد عنى الشر والاذى
كم اتمنى ان انجب منك طفلا نربيه ونخرج للمجتمع رجلا قادرا على ان يطور هذا العالم
كم اتمنى ان نأخذ ابننا فى حضننا نحن الاثنين ونمسك يديه سويا وكأننا ثلاثتنا جسد واحد
كم اتمنى ان اجدك يا حبيبتى احتاجك حقا انا منتظرك
ارجوك لا تتأخرى على فانا بدونك لا اشعر بالامان مطلقا
ارجوك انا منتظر

Comment by عُمر on 3 نوفمبر 2008 في 4:10 ص

دانت مظبت الدنيا أهوه :)

إنت شكلك حتعلمني

Comment by Go2LIghtGO on 3 نوفمبر 2008 في 4:41 ص

انسان جديد
مشاعرك ناحية حبيبتك رائعة
قريب ان شاء الله هتبقى معاك
كلامك لمسنى
رائع

Comment by ٍSuper Jeddawi on 3 نوفمبر 2008 في 8:13 ص

ببساطة

انت تحتاج للحب ودا شي انت عارفو

بس مش راضي تعترف انك تحتاج لشاب زيك

شاب يحبك ليك انت

يحبك لانك انتا

شاب يعتبرك حياتو

يعتبرك عمرو

الصبر والتفاؤل خليهم في قدام عينيك



تحياتي

Comment by Go2LIghtGO on 3 نوفمبر 2008 في 8:23 ص

عزيزى alex
مين قالك ان معنديش شباب كتير بيحبونى زى ما انا
بيحبونى لانى انا
و يعرفوا كل حاجة عنى
خب اخوى مش بيعتمد على وجود الجنس
حب حقيقى مستمر مش متغير
بيحبونى فى ضعفى مش عشان جسدى
لكن بيحبوا نفسى
اتمنى انك تلاقى حد يحبك مش عشان الجسد

Comment by كنت مثلية و الآن مشفية on 3 نوفمبر 2008 في 9:44 ص

انا كمان جوايا نفس الوجع .. كنت فاكرة انى لوحدى اللى حاسة بكده .. ده انا كمان من قسوتى على نفسى مش مدية لنفسى الحق انى احس بكده ..عايزة اشكركم كلكم لانكم حاسستونى انى مش لوحدى ..

Comment by . on 3 نوفمبر 2008 في 1:20 م

أنا كمان عملت كده

حاولت كتير

دخلت ف علاقات كتير .. و من أول لقاء تفشل

حب نت و حب مراهقه

و كنت حلال المشاكل دايما

عشت تجارب كتير عشان أصدق اني أقدر علي الحب

و أبعد عن المشاعر المثليه

و يمكن لأن التجارب دي أخدت وقت طويل ف البدايه و وقت غيره ف النهايه

كان زماني عشت علاقه مثليه

الحمد لله انها جت علي قد كده

أنا عشت التجربه دي كتييييييير

دخلت نفسي ف علاقات بالعافيه

عشان أصدق اني بعرف أحب

و مع بداية العلاقه كانت كلمة"مينفعش" من غير أسباب بتتقال

و أحاول أقنع نفسي إن مفيش حاجه تمنعني أحب الانسان ده هو اللي مينفعش للحب

أعذار واهيه

لحد ما جه الوقت اللي واجهت نفسي فيه بمثليتي .. و اني بميل لبنات جنسي

و من هنا بحاول أعالج نفسي ..

Comment by مصطفى on 20 نوفمبر 2008 في 8:51 ص

يا صاحبى الله و اعلم الحب مش شئ مادى ممكن تحصل عليه وقت الحاجه لكنه باذن الله و الله و اعلم لو مكتوبلك تحب بنت هتلاقى نفسك بتحب البنت المكتوبه ليك و ان شاء الله ترتبط بيها محدش عارف
انت ما تقلقش نفسك و ماتحسسش نفسك انك انسان مش طبيعى
وبعدين ياصحبى حافظ على قلبك و ماتحاولش تدخله فى قصه حب فاشله لمجرد فرصه الحصول على الحب يحسن تتجرح من بنت و بعد كده تقول ياريت اللى جرى ما كان

Comment by مصطفى on 20 نوفمبر 2008 في 8:52 ص

يا صاحبى الله و اعلم الحب مش شئ مادى ممكن تحصل عليه وقت الحاجه لكنه باذن الله و الله و اعلم لو مكتوبلك تحب بنت هتلاقى نفسك بتحب البنت المكتوبه ليك و ان شاء الله ترتبط بيها محدش عارف
انت ما تقلقش نفسك و ماتحسسش نفسك انك انسان مش طبيعى
وبعدين ياصحبى حافظ على قلبك و ماتحاولش تدخله فى قصه حب فاشله لمجرد فرصه الحصول على الحب يحسن تتجرح من بنت و بعد كده تقول ياريت اللى جرى ما كان

إرسال تعليق