احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

واحد اعتدى على

2:48 م / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /

احاسيس هتكلم عنها
فى حد قريب منى جدا اعتدى على و عرفنى الجنس بدرى عرفنى الجنس و انا عمرى 3 سنوات
و الشخص ده قريب منى و بشوفه كتير كتير جدا
جدا
بشوفه كتييييييير بكرهه بكرهه
بكرهه
بكرهه عمى انت ليه عملت كده ليه عملت كده
طيب متقربش منى ابعد عنى
عايز اخلص منك عايز اموتك بكرهك بكرهك انت ليه عرفتنى المتعة دى بدرى ليه ليه ليه لللللللللللللليييييييييييييييه
جوايا غضب ليك عمييييييييييييييييييق
مش عارف اغفرلك والاصعب انك انت قريب منى و مش عارف ابعد عنك مش عارف ابعد عنك و مش عارف اقتلك

عارفين الشخص ده ميييييييييييين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


انا
الشخص ده نفسى الشخص ده انا
عرفتنى العادة و انا عندى 3 سنين و قلتلك بلاش قلتلك كفايا قلتلك خايف قلتلى لا عادى هننبسط و خليه سر بينا
يا نفسى انت معايا علطول بس بكرهك
صحيح محدش اعتدى على لكن انت عملت كده عرفتينى الجنس بدرى


يا نفسى نفسى احبك يا رب علمنى احب نفسى علمنى احب نفسى انا مش قادر علمنى








11 التعليقات:

Comment by عُمر on 17 نوفمبر 2008 في 4:13 م

يا راجل خضتني والله ..

طب يا ريت كان يبقالي نفس شفافة زي نفسك ..

أنا بأحترمك أوي

:)

Comment by كنت مثلية و الآن مشفية on 17 نوفمبر 2008 في 8:19 م

عارفة كويس اوى يعنى ايه تكره نفسك، عارفة يعنى ايه مش عارف تحب نفسك.انا معرفتش احب نفسى غير لما استقبلت حب حقيقى و غير مشروط من بنى ادم زييى و بعديم استقبلته من ربنا و فى الآخر باتعلم احب نفسى. يا "جو تو لايت" انا باحبك و باحب الطفل ده اللى قرر يمارس الجنس مع نفسه بدرى. انا شايفة الطفل ده جعان لحب و حنان و لم يجد احد يعطيه هذا الحب فقرر ان يعطيه لنفسه. انا شايفة طفل جعان و حاول يتصرف علشان مايموتش من الجوع، دور على اى لقمة مرمية هو ده اللى كان قدامه. مافتكرش ابدا انى ممكن اكره طفل مش لاقى ياكل و محدش عايز يديله اكل فراح يدور فى الزبالة او راح ياكل عيش مرمى فى الشارع. انا و اى حد هايحب الطفل ده جدا وهايديله اكل كمان مش بس هايقوله انا باحبك لكن هايروح يشتريله اكل و يدهولوه.انا باحبك و ربنا بيحبك لنه شايف انت ليه عاملت كده، شايف الناس اللى اذونا ووصلونا لكده ... يا رب عايزين نشوف حبك لينا نحس بيه نفهمه و نلمسه عايزين نشوف شوفك لينا انت ازاى شايفنا، احنا بالنسبالك ايه؟؟ حسسنا بحبك اللى بنسمع عنه و ساعات بنشوفه و ساعات مش بنشوفه خالص .. باصرخلك مع صديقى و باقولك علمنى احب نفسى لأنها غالية اوى عليك. علمنى اشوفها غالية زى م انت شايفها. علمنى اشوفها ماسة مش حشرة..

Comment by صحصح on 18 نوفمبر 2008 في 7:04 ص

تماسك ... احنامعاك. و كفاية كره لنفسك. حبٌ نفسك

غير معرف on 18 نوفمبر 2008 في 9:33 ص

مش عارف اقول اية مش عارف اعبر لاني برضة بكرة نفسي كتير اوي و حاولت في فترة في حياتي أأذي نفسي بالضرب كنت بضرب نفسي بحاجة بتعور او اعد اخبط راسي او انتحر يمكن انا لسة مبحبش نفسي بس بطلت أأذيها بقاليي فترة مش قصيرة

سيبك من كل دة يا واد (معلش لو كلمة واد مديقاك او حاجة زي دية بس انا بقولها علشان القافية هيهيهيهي) قلي ملقيش عندك حجارة قلم :) هيهيهيهيهي

انشاء الله هتبقي كويس و تتشقلب ما انا قلتلك كدة هتتشقلب قريب هيهيهيههيهي و علشان تعرف الموضوع سهل حط راسك علي الرض و زق نفسك هتتشقلب هيهيهيهيهيهي

اوباز نسييت اقولك لو هتتشقلب اعملها علي السرير اصل الرض ناشفة و ساقعة :) هيهيهيهيهي

اسيبك بقي تتشقلب هيهيهيهيهي

مش عارف اقولك اية بس انا بحترمك اوي و حاسس بيك اوي و كان نفسي اقولك حاجة تساعد :)

سلاموووووووز

Comment by أثمن من اللآلئ on 18 نوفمبر 2008 في 10:07 م

اخي .. أنا مفتقدك بجد.. نفسي أشوفك واتكلم معاك

انشاء الله قريب

أنا بجد كتاباتك بحسها صرخات بتضوي في عالم واسع كبير .. بس صدقني مسموعة

أنا حاسس بيك وباللي بتمر بيه

انا بكتب حاليا ً ... سلسلة من الكتابات عن الحاجات اللي مريت بيها في التعافي

أتمني تكون مفيدة لأي حد حابب يمشي المشوار

تحياتي أخي

أخوك
لؤلؤ

Comment by MEMO IS BACK on 20 نوفمبر 2008 في 1:17 ص

يعنى بصراحة مش عارف اقول اية بجد؟؟؟؟
مش قادر مشعرى فل الحظة دى مش عارف
لكن لازم تعرف ان انتا انسان قوى جدا جدا بجد ودة زاضح انك بتقدر تصارح نفسك بكل حاجة جواك ودى حاجة صعبة جدا انك تقدر تفهم نفسك ودة انا عارف ان انتا وصلتلو ولازم تكمل لازم تحب نفسك لازم بجد واكيد انتا لما تحب نفسك حتقدر تحدد افكارك انا عارف ان انا مش الشخص المناسب انى اقول دة لكن دة الى انا حسيتو من كلامك
ومتخفش كلنا معاك ومتنساش ان اللة شيفك وحاسس بيك

غير معرف on 20 نوفمبر 2008 في 2:55 م

اسف يا نور اني مش بسأل بقالي فترة بس انا و الله مشغول عندي امتحانات قريب و انا بخش كل يوم مدونتك اطمن عليك بس مبسبش تعليق علشان مستعجل او مش عارف اقوول اية

بس يا ريت تكون كويس و هقولك نكتة انا قلتها عند اثمن

امتي السما بتمطر بتنجان؟


لما الدنيا تبقس "مسقعة" هيهيهيهيهي

و امتي تمطر برتقان؟


بعد "العصر" هيهيهيهيهي

يلا فرفش يا ولد انا كان نفسي اقول اني بحبك بس انت عامل حذر تجول علي الكلمة دية فهقولك بحترمك و بقدرك جدا :) هيههييهي

يلا يا رب تكون لذيذ و بتتشقلب و لو متشقلبتش النكتة بتاعتي تشقلبك :) هيهيهيهي

غير معرف on 21 نوفمبر 2008 في 4:08 ص

غيبتك الطويلة دية احد الخيارات التاية :)
الاول: انك مشغول
التاني: انك سعيد فملكش مزاج تخش المدونة
التالت: انك مضايق و مكتئب
الرابع: دية خيارة جبتها علشان نقسمها بينا و ناكلها بس خلي بالك لحسن حد ياكلها قبلك هيهيهيهيهي

يا رب تكون كويس يا نور انا بدعي بعد حذف اجبتين و طلب رأي الجمهور ان الاجابة تكون التاني :) تان تان تان برررررررررررررررررررر هيهيهيهيهي

اصل لو الاجابة صحيحة دة سؤال المليون :)
بس لو مجبتهاش صح هرجع لاتين و تلاتين الف :) هيهيهيهيهي

لو انت في الاجابة التالتة فرفش كدة و روق و انشاء الله كلة خير لو اني اتشقلب شوية دة هيريحك و يرضيك اهو يا سي هيلا هوب :) طرااااخ اااااااااييييييي
مين اللي شال المرتبة اااااةةة يا ضهري :) هيهيههيهي

يلا سلامز و يا ريت اكون عرفت اغيرلك مودك :)

Comment by حسام on 21 نوفمبر 2008 في 6:51 ص

لا صدقني انت مالكش ذنب في اللي انت بتقوله دا انا شايف ان الانسان وهو طفل بيبقى مش عارف يميز بين حاجات كتير بيبقى عايز المتعه وخلاص عشان كده ربنا مش بيحاسب غير الانسان البالغ العاقل اللي بيملك قراراته بنفسه صدقني لو فكرت هتلاقي نفسك في حاجات عملتها وقرارات اخذتها في حياتك مش وانت طفل بقى لا وانت دلوقتي كشخص بالغ مسؤول تستحق عشانها انك تحترم نفسك انا شايف انك انسان محترم وحرام عليك انك تحمل نفسك فوق طاقتها0

غير معرف on 22 نوفمبر 2008 في 5:08 ص

بليييييز يا نور رد عليا انت قلقتني جدا
شكلك مضايق مني لو مضايق مني انا ممكن مكتبش تاني بس متزعلش
و لو مش مضايق مني يبقي شكلك مضايق قوي و برضة متزعلش انشاء الله ربنا هيوفقك و هيريحك و هتخف بس متعملش في نفسك كدة اوي ماشي

طمني بس عليك
انا عارف اني مش هعرف اقولك اية بس يا ريت تكون كويس

Comment by Go2LIghtGO on 23 نوفمبر 2008 في 5:17 ص

اميدوس
بتبسط جدا من تعليقاتك
و شكرا جدا انك مهتم للسؤال لدرجة انك مخضوض على انا بس كنت مسافر و مكنتش بقرا البلوج
واحشنى تعليقاتك متحرمنيش منها ابدا

كنت مثلية
شكرا انك بتدعى ربنا معى

hope
انا فعلا محتاج وقفت ناس جنبى ردك بيفرق

اثمن من اللالى
واحشنى دايما بسال عليك دايما دايما

angel in hell
انت ابنى بس مش هقول اكتر من كده

إرسال تعليق