احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

ذكريات حمام السباحة

5:27 م / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /

رحت حمام السباحة مع اصحابى و لاول مرة فى عمرى مشعرش بانجذاب جنسى لاجساد الاولاد اصحابى

اول مرة فى عمرى محسش بانجذاب للاولاد
تصدق اول مرة
احساس جميل رائع ان مفيش جنس انى بحبهم و يحبونى و مش بحب اجسادهم احساس مجربتوش ختى و انا 4 او 5 سنين فى العمر

و اتاخدت فلاش باااااك بالزمن لورا
انا معيشتش طفولة
مع انى مما رستش الجنس لكن كنت بنجذب بشدة و تفكيرى جنسى للاولادمكنتش طفل مع انى ممارستش الجنس قبل كده ابدا لا من قريب او من بعيد
ليه كده
بفتكر لما كنت بروح حمام السباحة مع الاولاد كنت بنجذب ليهم و انا طفل عمرى 5 سنين او 6 سنين او 7 او 8
لغاية 23 سنة
كان من حقى ابقى طفل برئ ليه كده كان من حقى
كنت بتبهدل نفسيا
ليه كده
اااااااااااااااااااه ليه كده ليه ليه ليه
و انا بفتكر انهارت
انا مكنتش طفل

احساس البراءة معيشتوش
بكااااااااااااااااااااااااااء


8 التعليقات:

غير معرف on 13 نوفمبر 2008 في 10:56 م

مش عارف يا نور اقولك اية :S

انا عمري معرفت يعني اية العب مع صحابي و عمري ما عرفت يعني اية اساسا صحاب من و انا صغير

انا عشت طول عمري ببراءة بس اتحرمت من كل حاجة و انا صغير اتحرمت من اللعب و كنت لازم طول الدراسة اذاكر علشان لو نقصت و مطلعتش الاول هتسحل و تيجي الاجازة برضة اتمنع علشان مضايقش حد دة حتي مكنتش بطلع رحلات مع المدرسة علشان خايف منهم لاني سألتهم قبل كدة قالولي لأ اقعد ذاكر

في المدرسة صحابي عذبوني كانوا بيسبوني اضرب و اتبهدل من كل خلق لغايت لما وصلت لاولي ثانوي بقيت مهزئة كل اللي عاوز يضرب حد علي اقفاة يلاقي
افايا جاهز

فضلت اقوول لأ صحابك بيحبوك انت بس اخرج معاهم و اكسر القيود اللي عليك فقلت ليهم في البيت اني هروح رحلة مع صحابي تبع المدرسة وافقوا و كانت اول رحلة

صاحبي الوحيد اللي كنت اعرفة في الرحلة سابني و مشي مع باقي الناس سابني اقعد العب الالعاب لوحدي و شفتة امتي علي الغداء علشان انا كنت واعدة اني عازمة فجة كل و مشي و كنت دايما طول ما انا ماشي بدور علي حد يلعب معايا ملقتش و لما لقيتة اصاحبي جاي قلتلة تعالا نروح نلعب قلي لأ انا تعبان و هقعد استريح و مش هعمل حاجة

قلت لأ يمكن علشان هو بيحب الناس اللي راح يلعب معاهم و عاوز يبقي معاهم فقلت لما نخرج في الاجازة هيكون بيحبني هو و الناس التانية تصدق اني مكنتش فارق وجودي دة حتي انا اختفيت و محدش لاحظ اختفائي دة
قلت يمكن هما وحشيين لما تخش الكلية هتلاقي صحاب
لما دخلت الكلية الناس حبتني اوي و انا حبتهم بس اكتشفت في الاجازة انهم بيحبوني حب مؤقت مكنتش بلاقي حد اخرج معاة و كدة

سيبك من الكلام الحمصي انا لغايت دلوقتي باخد الظن الكويس دايما يمكن دة بيخلي ناس يقولولي يا عبيط في ناس قالولي دية براءة بس انا معرفش معني الكلمة دية لاني مش حاسس اي حاجة و جوايا انجذاب و بلاوي و مش قادر اعبر و لا اتكلم

برضة سيبك من كل الكلام الحلبنتيشي دة و الكلام النعناعي
متزعلش نفسك في يوم هتلاققي نفسك كويس و هتحب و هتنسي الالام دية و تحب نفسك وتبقي انسان جامد و بيتشقلب و انت برضة دلوقتي جامد بس ناقص يتشقلب ههههههههههه

تعرف انا كنت عمال اقري كلامك و بحس جروح جوايا اسبشيل حمام السباحة بخاف اساسا اروحة بخاف اساسا اشوف زميلي و هما نزلين لقني في بعض الناس ححس بانجذاب ليهم و انا الناس دية بحترمها و فقفط شعوري بالتفكير فيهم هيموتني

بجد انا نفسي اكتب كلام ملولو :)ههههههه زي كل مرة بس كلامك حسسني بمعانة فظيعة بجد

يلا اسيبك تحاول تتشقلب علشان تبقي جامد و بتتشقلب :) هههههههههههههه

يا رب يكون كلامي لطيف و مش طويل و عجبتك قصة ابو رجل مسلوخة :) هيهيهيهيهيهي

اخوك
amidos

غير معرف on 13 نوفمبر 2008 في 10:58 م

انا بجد حاسس بيك جدا و عارف يعني اية طفل ملعبش و بينجذب للاطفال التانيين يمكن انا مكنتش بنجذب بس مكنتش بلعب و دة عذاب لوحدة فطبعا انك معاها تكون منجذب دة عذاب زيادة بجد انا حاسس بيك بشكل خلاني اعيط جامد فقلت اكتب الكومنت دة كمان

غير معرف on 15 نوفمبر 2008 في 2:49 ص

انا بقا مش فاكر اى حاجة من الطفولة نهائى غير موضوع الاعتدياء بس كل الى انا فكرو انى عمرى ما لاعبت مع طفل او صديق انا حتا مليش اصدقاء طفولة ولة حتا غير طفولة بس كنت ديما اخاف من اى شخص يحاول يقرب منى بس تغرقو اوحش لحظة فى حياتى لما كنت فى تلتا ابتدائى كان عندى 9 سنين كان ديما بعد المدرسة ماتخلص كنت اشوف كل واحد اهلو يجو يخدو لكن انا لا كنت ديما استنا مع حارس البوابة لحد ما حد يفتكر يجى يخدنى وا فى مرةكنت مستنى حد يجى وا قلت الاعب شوية فا كنت بلعب عند باب المدرسة وكانت ايدى بين الباب وفجاء الباب اتقفل غلى ايدى او على صوبعى وكانباب حديد ولقيت ايدى جيبا دم وصوبعى ملخلخاولما روحت البيت عقبونى وقلولى انتا بتدلع بس الموقف دة خلنى اكرهم جدا جدا بس بجد عمرى ما حست انى طفل برئ رغم انى بغرف امثل الشخصية دى كويس تعرفو احنا اغلبنا او كلنا بنعرف نمثل كويس جدا احسن من روبرت دنيرو وا ال بتشينو والناس دى علشان احنا بنمثل على اهلانا طول الوقت لكن هما قدام الكاميرا بس بل الذمة مش صح بس انا موقفى ميختلفشى عنك با Amidos بجد حسيت ان المعناة واحد وكمان نور بس انا بقلك يا نور انتا مش لوحدك وكلنا معاك

غير معرف on 15 نوفمبر 2008 في 8:31 ص

يا رب تكون كويس يا نور اصلك طول النهاردة مفتحتش البلوج
يا رب تكون كويس ابقي اظهر و بان عليك الامان :)
شوية مستكة و حبهان :) هيهيهيههييهي
متقلقنييش كدة :)

Comment by Go2LIghtGO on 15 نوفمبر 2008 في 8:05 م

اميدوس انا اتاثرت بكلامك جدا عارق يعنى ايه انك تبقى وحيد
اشكر مساندتك لى

مجمد الجديد انا فخووووووووور جدا بيك فوق ما تتصور و حاسس انه اتولد لى اخ

مش هقول اكتر من كده

مش عارف اقول ايه على الموقف اللى انت حكيته
غير انى متاثر

Comment by Dr. Awsam Wasfy on 16 نوفمبر 2008 في 1:27 م

أنا كمان فخور بك وسعيد جداً بشعورك الجديد في حمام السباحة.

Comment by Unknown on 16 نوفمبر 2008 في 3:39 م

أنا يشرفني جدا اني أتعرف على حد زيك قادر يقهر هذه الحاله بل و يجاهر أمام العالم انه لن و لم يستسلم و و يشرفني كمان اني مساند ليك في قضيتك ^^

Comment by Go2LIghtGO on 16 نوفمبر 2008 في 4:32 م

دكتور اوسم انا افتخر جدا بك و احترمك كثيييييييييرا

هيثم الكاشف اشكر مساندتك و احتاجها
احترمك

إرسال تعليق