احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

كنت هقتله فعلا

3:30 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /


النهاردة مسكت سكينة و كنت خلاص هقتلك بس مسكت نفسى بالعافية فى نظرى لو خلصت منك هرتاح هرتاح

قد ايه بكرهك بكرهك انت جزئ من سبب الامى انت اذيتنى اذيتنى اذيتنى معملتش حساب مشاعرى معملتش حساب نفسيتى
حطمت مشاعرى حطمتها
انا ابعدت عنك مشاعرى عشان متبهدلهاش عملت مبحسش عشان كل يوم بتدوس عليها ليه كل يوم بتدوس عليها
حرام عليك
انت اذيتنى اذيتنى انا فى مشاعر كره ليك نفسى تتغير نفسى احبك مشاعر الكره لشكلك حتى وجودك مش عايز اشوفك مشاعر كره مشاعر كره
حرام مش عايز اشوفك
مش عايز اشوفك
مش عايز اشوفك ليه كده ليه كده ليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه
عايز ابعد عنك نفسى مش طايقاك خايف منك بترعب منك بخاف منك رعب عايز انتقم منك
سيبنى سيبنى ارحمنى ارحمنى مش عايز ادخل فى علاقة معاك شايف العلاقة معاك مؤلمة مؤلمة العلاقة معاك مؤلمة

يا جسدى يا جسدى العلاقة معاك مؤلمة انت السبب انت السبب
لو مكنتش معايا يا جسدى كنت ارتحت
ارتاح منك ازاى
ازاى الكلام ده كله كان لجسدى

يا رب انا جوايا مشاعر كره لجسدى عايز احبه عايز اخب جسدى يا رب انت بتحب جسدى يا رب بارك جسدى و خليه ليك علمنى احبه زى ما انت بتحب جسدى
جسدى عايز احبك زى ما ربنا بيحبك






1 التعليقات:

غير معرف on 30 نوفمبر 2008 في 6:23 ص

المرة دي جات فظيعة
وانا مكتئب خلقة
كلامك جة في اجوان كتير و عمل هاتريك :) هيهيهيهيهيهي

نفسي اقولك حاجة بس مش عارف خالص

فهقولك شوية نكت


مرة واحد حب ينيم شعروا حكالوا حدوتة :) هيهيهيهيهي

مرة واحد حب يسقط البنطلون كتب علية غشاش :) هيهيهيهيهي

مرة واحد راح البنك يفتح حساب جاري رجع ماشي :) هيهيهيهيهي

يا رب يروؤك :)

يا رب ساعدنا
يا رب ارحمنا
يا رب خلصنا من العذاب و ادخلنا رحمتك

إرسال تعليق