احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

سامحنى لأنى لسة عايش

4:41 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /

مع اني عارف قيمتى فى المجتمع انها عالية و الناس بتحترمنى عارف اد ايه ناس كتير بتحبنى
لكن فى صوت جوايا عميق لكن صوته عالى صوت طفل بيقولى انا بيقول لنفسى بيكلمنى انا و يكلم الناس

"سامحنى لانى عايش سامحنى لانى بضايقك و ضايقتك و هضايقك انا هفضل احتقر نفسى و مضايق منها لمجرد وجودى موتنى احسن انا حزين لانى ضايقتك و اكيد انا بضايق الناس يا ناس سامحونى لانى عايش سامحونى
اكيد انا مضايقكم و بتجرخ بسهولة و بثور بسهولة و بحاول اسيطر و اجرح لانى مجروح
سامحونى"

انت مش بتضايق الناس انت محترم و بحبك انت بس مشاعرك مجروحة و انا بحترمها عبر عنها براحتك
بحبك جدا جدا
بحبك
بحببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببك

8 التعليقات:

Comment by z!zOoOo on 30 أكتوبر 2008 في 9:49 ص

السلام عليكم

انا مبسوط بزيارتك للمدونه عندي

وياريت متكونش اخر مره

بس مش عارف عندي احساس رهيب اني اعرفك

هو انا اعرفك ؟؟


وبعدين الي بيقولك سامحني انا لسه عايش

متقدرش تموته .. وميقدرش يقضي عليك

لأنك لو موته هتموت .. ولو موتك هيموت

وطالما انتوا الاتنين سوا هتبقي دايما انسان كويس

تحياتي ليك وأـمني تشريفك دايما

في رعايه الله

Comment by عُمر on 30 أكتوبر 2008 في 9:57 ص

أنا بأحترمك ..

إنت محترم ،

إنت صادق ،

إنت شفاف ،

موش بتتجمل ،

موش بتتظاهر ،

موش بتنافق ،

إنت بسيط ،

بتقول اللي جواك ،

بتعبر عن مشاعرك ،

بتواجه نفسك ،

واللي بيواجه نفسه بيبقى شجاع ..

موش جبان ،

فيه ناس كتير بتهرب من مواجهة نفسها ،

عايشة كده زي مالناس عايشة ،

وبتضحك على نفسها ..

.................

أنا بحترمك ،

وبحبك ،

عشان ربنا كمان بيحبك ..

:)

غير معرف on 30 أكتوبر 2008 في 12:53 م

مش هاعرف اقول حاجة بجد انت كلامك زي مقال عمر حاسس انة طالع من جواك زي الصاروخ من غير من غير لف ولا دوران
انت زي مقولتلك انت من كلامك انسان حساس و لذيذ :) و شكلك محترم جدا :) و انشاء الله كلة هيبقي في اللذيذ و هتاكل شوكلاتة كتير :) علشان تعرف لو قابلت اثمن قلة يديلك شوكلاتة اصلي باعت شوكلاتة لكل الناس :) اوعي يدحك عليك و ياكلها لوحدة :) هيهيهيهيهي

مش هاقدر اعمل كومنت علي كل بوست بس انت كلامك كلة بيلمس مشاعري بجد انت بتخاف تتكلم زي نفس المشاعر دية بجد انت انسان كويس و انشاء الله هتبقي كويس و هتقول اميدوس الاروووب قال مش عارف انت قريت قصة الخروف بتاعتي ولا لأ بس انا هكتبهالك من باب الاحتياط يمكن تضحكك :) هيههيهي

هي الحدوتة نسخة محرفة من قصة الخرفان و التعلب المكار :)
كان يا مكان فية خرفة عندها خروف صغنون في يوم و الخروفة بتكلم صاحبتها علي الموبيل الرصيد خلص فخرجت علشان تجيب كارت غيرة و سابت الخروف لوحدة في البيت و قالتلة متفتحش الباب الا لما تشوف ايدي من تحت الباب علشان التعلب المكار موجود حولين البيت
و خرجت الخروفة فالتعلب كان موجود و سمع الكلام فراح حاط ايدة في علبة الدكو البيظ علشان يبقي شبة الخروفة و دخل ايدة من تحت الباب و قلد صوت الخروفة علشان الخروف الصغير يفتح الباب و لما فتح الباب جري التعلب ورا الخروف لغايت ما حشرة في الكورنر فالتعلب صعب علية الخروف و قال يصاحبة فمد ايدة علشان يسلم فانتهز الخروف الفرصة و طلع البازوكا و جيبة اللي ورا و اطلق طلقات صاروخية علي التعلب بس التعلب كان لسة شايف اليوم اللي قبلة فيلم ماتريكس فقال يقلد البطل (تعالبو ريفز) و يتفادي الطلقات و بسرعة عرف يعدي منهم بس لما الخروف شاف دة راح طاير علي التعلب و ادالة روند هوس كيك زي لما بيلاعب صحابة علي جهاز الخوفي ستيشن 3 لعبة مورتل خروف فطار التعلب و لزق في الحيطة زي الورقة و بصرعة طلع الخروف من جيبة الصغير الكلاشنكوف و اطلق الرصاص علي التعلب و نيجة لدة دم كتير طار في الهواء و قبل ما يقع علي الارض طلع الخروف المكنسة الجبارة من جيب اليلطو الفرو اللي لبسة و شفط بيها الدم بسرعة
بس الخروف خاف لحسن مامتة تعرف ان التعلب جة و ضحك علية فقال يجيب السكينة و يكحتة من الحيطة اصلة لزق عليها و بعد كدة يجيب الساطور و يقطع التعلب حتت و يحطة في اكياس بلاستيك سودة زي في فيلم (الخروف و الساطور) و يرمية في البلاعة بس و هو رايح يجري علشان يرمي الكياس طلعة التعلب من الكيس و قالة مبحبش ريحة المجاري فحطلي في الكيس بارفان لاخروف ذا نيو فرجرنس فور مين :) هيهيهيهيهيهي و بكدة تخلص الحدوتة :) هيهيهيهيهي

Comment by كنت مثلية و الآن مشفية on 30 أكتوبر 2008 في 9:38 م

ana hassa bekol kelma bet2olha, la2ni maret biha .. ana ma3rafaksh ela 3an tarik el blog beta3ak ... badom soti lihom we ba2olak enta ghali awiii ... el blog beta3ak shag3ni ketir, ta3likatak 3ala "arabic recovery" edetni daf3a kebira akamel el meshwar we mazalet betdini el daf3a dih .. ana ba3tebrkom magmo3ti la2ni fi balad mafhash support group, men zaman we ana nefsi akopun 3ala etsal bikom we akoun menkom .. enta mohem awi belnezbali ...

Comment by Go2LIghtGO on 31 أكتوبر 2008 في 8:45 ص

اخى اميدوس ضحكتنى موووووووووووووووووت
هاهاهاهاهاااااااااااااااااااااااا

واضح انت شخصية سكر
:)))
احترم تعليقك و وجودك فى المدونة

Comment by Go2LIghtGO on 31 أكتوبر 2008 في 8:46 ص

زييييييزووووووووو انا للاسف معرفكش اتمنى اعرفك
احترم ك و احب تعليقك جدا


:)

Comment by Dr. Awsam Wasfy on 31 أكتوبر 2008 في 1:59 م

أقدر جداً ما كتبته zizooo وأرى أنه صحيح تماماً. وأقدر ما تفعله يا go2lightgo لأنه عملية مصالحة مع هذا الطفل الداخلي. في رعاية الله جميعاً.

Comment by love on 1 نوفمبر 2008 في 3:45 ص

صديقى العزيز باعتبار ماأود أو أرغب أو ماأتصور أنه سيكون:

لو بداخلى شىء أود بل أعمل جاهدآ على إخفائه،فسأخفيه عن كل الناس وكل الحيوان الملاصق لى والذى يحيا معى،وبالطبع هذا الشىء يخصنى أنا وحدى ولاسلطان للآخر أن يعبث بما فى صدرى لينشره على الملأ.
أقف أمام المرآة الصافيه لأجد نفسى وجسدى عاريين دون زيف أو كذب،أقول لنفسى أنا فعلت اليوم كذا،رغمآ أن الناس لايحترمون ذاك الفعل،إلا أنى أقول لك أنى مرتاح وهادىء النفس لإتيانه لسبب بسيط هو أنه يغدق على السعاده ويغمرنى باللذه وهذا ما يرجوه كل إنسان المحترم وغير المحترم فكلنا سواء فى الهرولة نحو اللذه،وكلنا سواسية لحظة ألإنقضاض عليها
أنا وانت محترمين مرتين:
ألأولى أمام الناس التى تقدرنا وتبدى ولاء لنا
الثانية أمام المرآه التى تنطق من داخلها لتقول أنت محترم أنت محترم

تمنياتى الطيبة

إرسال تعليق