احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

مشاعر عار و احتقار

4:25 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /



على مدى السنين كنت شايف انى لازم احتقر نفسى و ده الادب و ان جسدى حقير و ان اجساد التانيين حقيرة
و انى لازم اشعر باحتقار لجسدى و ان الله عايز كده ان الجسد قذر
مش بس كده ان جسدى مختلف عن الاولاد و انى موصوم بالعار و المشاعر دي اتزرعت من و انا عندى 3 سنين
و كل اللى اقدر اعمله انى اهرب
اواجه المشاعر دى ازاى؟
اواجها ازاى ؟
و مشاعر الذنب بقى شغالة علطول زى المكنة الخربانة
يا ضميرى بتأنبنى ليه؟
هو كده
طيب على ايه؟
اكيد عملت حاجة غلط
ايه هى؟
هفضل اعدلك اكيد فى حاجة غلط عشان كده انا بأنبك علطول عشان متغلطش
انت غبى بتأنبنى باعتبار ما سيكون او على حاجة اختمال؟
اه بابا كان بيعمل كده
طب انت كده بتفيدنى؟
اه
لا انا كده مش هسمع كلامك ابدا لانى عارف انك خربان اعقل



0 التعليقات:

إرسال تعليق