احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

تخيل معايا (لعبة حلوة)

9:54 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /

تخيل معايا غمض عينك
اه صح مش هينفع تقرأو انت مغمض عينك طب تخيل و انت فاتح عينك
تخيل انت طفل بتترعب من الكلاب و الضلمة ماشى
و حطوك فى غرفة فيها 20 كلب وحشى مفترس و ضلمة و قالولك متخفش
و لما تخاف يزعقولك
و لما تصرخ يشتموك و لما الكلاب تهجم تعضك يقولولك انت بتدلع ما فيش حاجة
و لما جسمك يتقطع يقولولك انت هتستعبط؟
لغاية لما يغمى عليك من الالم و التقطيع
فيقلولك شفت ما فيش حاجة انت مبتصوتش اهه لانك اغمى عليك


تخيل معايا تانى

انت راجل حطوك فى غرفة فيها سيدات عريانة

و لما يجيلك افكار انجذاب يشتموك و يقلولك انت حقير ازاى تنجزب
و تمسك نفسك و يلوموك على التفكير و تمسك نفسك ازاى
و تشتم نفسك انك بتنجزب اساسا و ده ايه و تقول لنفسك طالما بنجزب يبقى الله كارهنى و تدعى ان الله يشيل الانجذاب

تخيل معايا

انا عمرى ما مارست اى جنس لكن بنجذب للولاد اعمل ايه
كنت ببقى فى وسطيهم حاسس انى بنجزب و اشتم نفسى و امسك نفسى و اشتم نفسى اعمل ايه ايه ايه ايه ايه
ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااخ و اكيد الله بيكرهنى عشان بنجذب و انا مين و ايه ده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ و بكرههههههههههههههههههه نفسى ده بيحصل من و انا 4 سنين لعمرى كله مش حرام ليه كده ليه كده
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه

لخبطة بهدلة مين يستحمل كده
ده كان بيحصل علطوللللللللللللل


2 التعليقات:

Comment by عُمر on 15 أكتوبر 2008 في 4:23 ص

متخيل

بس تخيل إنت كمان

تخيل إن فيه ناس تانية بتتعذب

فيه ناس تانية بتتألم

بس الناس دي ماسكة نفسها

تخيل لما واحد فضل جزء كبير من عمره يدوق في اللذة الحرام

ويقرر إنه ينهيها

بالرغم من إنه كان بيمارس جنس

وبالرغم من إنه كان عايش فيها

تخيل لما فجأة يحاول ينهي كل ده !!

تخيل لما يقطع علاقته بناس كتييييييير أوي أوي

قرايب

صحاب

جيران

تخيل إنه فجأة موش بيحس بالوحدة

لأ .. فعلاً بيكون وحيد

بس ليه !!

عشان بيمَني نفسه براحة ..

وتخيل لما يبقى عنده شك أصلاً في إنه ممكن يوصل للراحة

بس عايش على أمل

وتخيل لو مكانش فيه أمل ؟

عارف !!

حأضحك على نفسي وأقول فيه أمل ..

وتخيل لما أقول ربنا موش بيحبني ؟

حأزهق .. وممكن أبعد عنه كمان

بس ليه أزهق ؟

حأضحك على نفسي برضه وأقول إنه بيحبني

تخيل

وتخيل

وتخيل

حجات كتير أوي ممكن نتخيلها

بس ممكن نرتاح شوية

"شوية موش كتير"

لو قدرنا نتحكم في اللي إحنا بنتخيله

لو قدرنا نضحك شوية على نفسنا

وقدرنا نصدق نفسنا

وتخيل ..

Comment by Go2LIghtGO on 15 أكتوبر 2008 في 5:16 ص

عمر كلامك اثر فى جدا
مش عارف اقولك ايه
مش عارف
مش عارف اقولك غير انه صعب
بس انا شايف من كلامك انك قوى
قوى جدا
احترمك

إرسال تعليق