احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

كراااااااااااااااااااااااااااااااااهيييييييييييييييييييية

3:57 م / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /

اشمعنى اناااااااااااااااااا
اشمعنى انا الى اشعر بالخزى ده ليه باقى الناس لا ليه مش بتشعروا بالخزى ده
لازم تشعروا بيه انا بكرهكم ليه انا هوريكم ليه ليييييييييييه
انا معملتش حاجة وحشة عشان اشعر الشعور ده لكن شاعر بيه ااااااااااااااااااااه
ششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششاعر بخزى ليييييييييييييييييييييييه
مش عارف من و انا طفل لييييييييييييييييييييه شاعر بخزى
الناس استغلوا خزييي ده و اهانونى اكتر فى وقت كنت محتاج انه حد يقف جنبى
كل ما اطلع مشاعر الخزى عشان حد يقولى لا الاقى حد يبهدلنى و يهينى ليييييييييييييييييييييييييه

يا ناس اهنتونى اهنتووووووووووووووووووونى اهنتوووووووووووووووونى ليه كده
ليه كده
انا متغاظ يعنى الى محتاج يزال خزيه تبهدلوووووووووووووه اكتر تتريقوا عليه لانه ضعيف ااااااااااااااااااااااه


0 التعليقات:

إرسال تعليق