احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

خذلت حبى ليك

4:40 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /

يا نفسى خايف احبك مرعوب احبك شايف انى لما احبك هتغلط و دى خبرتى معاك
يا ما حبيتك كنت بتسيبينى و تهرب للعادة السرية انا خايف منك مرعوب احبك
خذلت حبى وقت ما حبيتك خذلت ثقتى فيك و قت ما وثقت
خذلت ثقة و محبة الناس لما حبوك ليه كده؟
خذلت ثقة بابا فيكى لما وثق فيك
كل شخص كان بيقدملك حب كنت بحتقرك لانه بيثق فيك و انت متستاهلش
نفسى احبك تانى نفسى
اخدت حب بالعبييييييط بس مع كل حب كنت بحتقرك لانك مش مصدر ثقة للحب ده

محبتك يا رب مكانتش بترفعنى كانت بتحسسنى بالعار
محبة الناس كانت بتحسسنى انى قذر مع كل محبة كنت بتعب و ايه يريح مش عارف



2 التعليقات:

Comment by Hassan Mostafa on 7 أكتوبر 2008 في 5:56 ص

اولا ازيك
انا اول مرة اقراء المدونة بتعتك و عجبتني جدا رغم انها مليانا حزن و تعذيب في الذات و احتقار للنفس , بس الي عجبني فيها جدا انك متصل بربنا جدا و دي حاجة كويسة انك دايما حاسس بيه و بتحبه

و كل الي اقدر اقولهولك ربنا معاك و اكيد هو حيوجهاك في الخير و الطريق الصح

Comment by Go2LIghtGO on 9 أكتوبر 2008 في 10:23 ص

عزيزى حسونة اشكرك لتعليقك و لسؤالك و لوجودك فى مدونتى
انا بحاول اخلص من المشاعر السيئة دى
يسعددنى دايما وجودك فى مدونتى:)))

إرسال تعليق