احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

بابا انا خايف منك

12:27 م / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /

بابا انا خايف منك الحركة اللى بتموت(العادة السرية) الى انت خفت انى كنت بعملها جدا و سالتنى انت بتعملها كل يوم؟
انا عملتها كل يوم لمده 19 سنة
انا خايف منك انا خايف انت ساعتها كنت خايف موت انى عملتها مرة انا عملتها علطول الحاجة القذرة اللى بتخوف
متزعلش منى انا خايف
انا مرعوب منك كنت دايما بجرى منك خايف تكتشف و حاسس انك اكيد هتعرف اااااااااااااااااااه
خايف خايف
اكيد انا دمرت نفسى يا بابا
اكيد انا بموت مفيش امل منى؟

يا رب ساعدنى


4 التعليقات:

Comment by البحث عن الذات on 25 أكتوبر 2008 في 2:49 م

هاي
ازايك

لي الشرف بالمرور ع كلامك الجميل
اتمني نكون متواصلين

كلامك واضح لمسك أوي من غير ستار او لف ودوران
واصل لأصل الوجع الي جواك
سمحهم, انا مش عايز انصح بس حاول وروح لربنا ده عنده السر و كل حاجه

اتمني ان كلامي يكون له اثر طيب
وان مروري يطيب لك

سلام صديق جديد

Comment by Unknown on 27 أكتوبر 2008 في 2:55 ص

وجع .. ألم .. بكاء

آآآآه .. أحسستها خارجه من داخلي بعد كلماتك .. انتقلت آلامك لأئنها أنا ..

سلام

Comment by Go2LIghtGO on 27 أكتوبر 2008 في 8:26 ص

البحث عن الذات يشرفنى مرورك
اشكر كلامك الرقيق
قرائتك و تعليقاتك تخفف عنى

Comment by Go2LIghtGO on 27 أكتوبر 2008 في 8:26 ص

عاقلة على ارض الجنون
اشكر تعليقك
هذه هى المساندة

إرسال تعليق