احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

طفلى يقول: انا مرعوب منك

4:08 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /


طفلى يكمل حديثه الى:

" اد ايه انا خايف هتعاملنى تانى ازاى؟ هتضربنى تانى يا نور؟ هتموتنى لمجرد احساسى بالخزى؟ هتعافبنى لما اشعر بالخوف
انا بكرهك انت علطول كنت بلطشنى و تيجى مع الناس على و تلومنى اثق فيك بتقول اثق؟
يعنى ايه اثق اساسا و خاصة فيك انت فى اللحظات اللى كنت محتاج اطمن كنت بتزعق و تلومنى على مشاعرى
اكيد لما هننزل مع بعض تانى قدام الناس
هتشتمنى و تحتقرنى و انا اصرخ يا ناس الحقونى هيموتنى هيخنقنى
انا مرعوب منك مرعوب منك"
و عارف لما اصرخ للناس بيحصل ايه بيحتقرونى انا و انت و احتقرك و ندخل فى دايرة صعبة انا تعبان انا شاعر بالخزى انى انا الطفل المرمى اخر الفصل وحده و حاسس ان كل الناس شايفة اللى انا بعمله و انهم هيموتونى و انهم كبار و محترمين و انا لا"

نفسى احبك

1 التعليقات:

Comment by Unknown on 27 أكتوبر 2008 في 4:47 ص

حب نفسك ..

جلد الذات .. يميت .. جدا

إرسال تعليق