احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

مشهد مدمرنى

5:11 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /

مشهد مدمرنى مش قادر انساه مش قادر مدمرنى

الظروف المحيطة:
انا طفل 4 سنين بروح الحصانة امارس العادة السرية كل يوم اغلب الوقت ببراءة و حد قال لبابا و ماما

الشخصيات و المكان:
بابا ماما انا فى البيت القديم فى الصالة

المشهد:
انا قريب قوى من الارض بابا و ماما قدامى مش طايل ركبيهم و هما مفزوعين جدا جدا خايفين جدا جدا
خايفين هما الكبار ليه اكيد البيت بوقع اكيد انا هموت خلاص اكيد اكيد ده اخر يوم لى

بيقولولى انت بتعمل الحركة دى؟ فى الحضانة
ارد أأأيوة أأ أأأه
يتخضوا اكتر يعنى انا خلاص مفيش امل

يقولولى كلللللللللللللللللللللل يووووومممممممممممم كل يوم؟؟
ارد ااااااه

و سابونى و مشيوا و هما مخضوضين و سابوا مشاعر الخوف و الرعب جوايا
لا يمكن انسى المشهد ده لا يمكن مش قادر انسى نظرات الرغب و اللوم و عشت عمرى بسبب المشهد ده خايف و بلوم نفسى مشهد صعب

من ساعتها و انا عايش كل يوم كانى البيت بيقع على
و بمارس العادة كل يوم و فى الفصل ببراءة
و خايف مرعوب كانى بموت كل ثانية


0 التعليقات:

إرسال تعليق