احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

كان كل حياتى بتدور كده

12:33 م / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /

من و انا 3 سنين حياتى كلها كانت بتتمركز حول الجنس اللى مكنتش اعرف انه الجنس

كنت بمارس العادة لساعات طويلة جدا جدا من و انا طفل و اشعر بالخزى الرهيب و انى انا غلطة و انى كل اعضائى و جسدى غريب
و كانت اهتماماتى كالاتى

1-اظهر انى احسن واحد اشطر واحد و اشجع واحد و انى اكتر ثقة قدام الناس

2-ادعى ربنا كتيييييييييييييييييير و احاول ارضيييييييييييييييييييييه بكل قلبى عشان ميزعلش منى لانى بحبه

3-ارضى ابووووووووووووياااااااااااااااااا


اما نفسى بقى تتدعك هى حقيرة متستاهلش لازم ابهدلها كل يوم بقول يا رب يعدى و اليوم اللى بعده اضايق انه جه لان معايا نفسى و بحلم باليوم الى اصحى الاقى نفسى واحد تانى نفسى اتغيرت و اوعى تسمع كلام نفسك تقولك يمين اعمل شمال بهدلها الله عايز كده الناس بابا

0 التعليقات:

إرسال تعليق