احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

انا مش هعيش صغير لكن هعيط

4:47 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /



انا مش صغير
لكنى عايز ابكى ابكى كتير و اعيط

و اطلع الحزن الى كبته جوايا سنين بره

اصل الى مبيحسش مش انسان ده ميت

و انا مت كتير كبت مشاعرى مليون الف مره

جه اليوم الى اخرج و اصرخ

مش هيهمنى الناس اناحر حتى لو عايز اصوت

ليه كل ما احزن حد يكتمنى

و يقولى خليك راجل طب فيه حاجة بتالمنى

مش مهم تموت المهم منسمعش للحزن صوت
صوت الحزن لو مسمعتهوش هو على زى القطر بيفوت


اسكتوا اسكتوا اسكتوا اسكتوا
انا مش هعيش صغير لكن هعيط

هعيط عشان بكره افرح

و يبقالى معاكوا مطرح

و لما الاقى حد وحده حزين و جواه نار الجمود

هفهم و اقدر الالم الى ملوش حدود

و مش هقول عليه فى الحزن مبيت
لكن هشوفه بيقوم قدام مع انه ممكن تشوفوه دلوقت ميت

1 التعليقات:

Comment by recovering on 28 أكتوبر 2008 في 12:47 م

انا نفسي اعيط لغاية ما ينتهي الكابوس


شكراً يا نور

إرسال تعليق