احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

مكشر

10:24 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /

بابا دايما مكشر فى وشى مكتئب حزين
لكن بيضحك فى وش كل الناس
بيزعق لى جامد لكن بيهدى كل الناس
يرضى كل الناس لكن يعاملنى وحش
يلومنى دايما و انا سبب كل الغلط
لكن يظهر قدام الناس الاب المحب و الى احسن واحد ربى و الاب المتفانى و اللى عنده احسن اولاد
لكن بينى و بينه شخص تانى



كنت دايما بشوف انى انا السبب فى حزنه دايما انا مضايقه اكيد انا سبب اكتئابه اكيد :((
كنت دايما مكتئب

2 التعليقات:

Comment by Unknown on 18 أكتوبر 2008 في 2:08 ص

بجد بجد انا مش عارف اوصف لك انا حسيت كلامك اد ايه يمكن علشان انت صادق قوى فى كلامك ؟ ويمكن علشان انا برضة حاسس بنفس اللى انت حاسس بيه تجاه ابويا انا يمكن تلات ترباع مشاكلى دلوقتى بسبب ابويا بجد شكرا انك حسستنى انى مش لوحدى

Comment by عُمر on 18 أكتوبر 2008 في 3:23 ص

عارف !!

إنت بتفيدني أوي

وبتعلم منك حجات كتير

بتكلم جد والله

بتسلط الضوء على أماكن أوقات بتكون غامقة أو ضلمة في حياتي ..

إنت مهم أوي

وإنسان أوي

إرسال تعليق