احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

انا مصدوم انا مختلف??

12:07 م / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /

انا ليه حاسس انى مختلف عن الباقيين
حاسس انى غريب
انا عادى زى اى ولد
انا عادى
انت مش غريب بحس انى غريب بحس انى غريب بحس انى غرييييييييييييب
مع ان الاحساس ده مش حقيقى بس حاسه اعمل ايه
بموت من الاحساس ده
انا ولد زى اى ولد
يا رب غير تفكيرى انا تعبان
و انا صغير كنت بعمل العادة السرية فى الفصل و الاولاد جنبى مش بيعملوها ليه؟
ليه؟
ليييييييييييييييييه؟
انا بس وحدى لييييييييه
طيب مصدوم بابا و ماما خايفين لما اكتشفوا اعمل ايه
انا مبسوط
لما ببطل ببقى خايف مرعوب محتقر مذلول زحيد
اعمل ايه اعمل ايه وحيد
انا مرعوب ابقى وحدى مرعوب ابقى وحدى كل ما ابقى وحدى احس انى هرجع اكون الطفل المرمى فى اخر الفصل
خايف
يااااااااا رب ساعدنى ارجوك



0 التعليقات:

إرسال تعليق