احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

ليه المعاناة دى كلها

12:07 م / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /

ليه انا غاضب جدا ليه كل حاجة بمجهود نفسى وعصبى و جسدى ليه
ليه انا مش زى باقى الناس ليه بتعب فى كل حاجة حتى لو بسيطة ليه لازم انجح جامد و مع ذلك ده بمجهود ضخم ليه ليه
اااااااااااااااااااااااه
ليه يا رب كده اجازتى جحيم و تعب ليه مفيش ثوانى راحة

انا غضباااااااااااااااااااااااااااااااان
غضباااااااااااااااااااااااااان
غضبااااان
ليه كل ما ادور على حد غلطان الاقى نفسى
و ليه كل ما ادور على حد يصلح ما الاقيش غير نفسى
و كل ما ادور على جذور المشكلة الاقى نفسى
و كل ما اطلب مساعدة من حد يقولى نفسك تساعدك
ايه ايه ايه
كل حاجة غلى انا
شكرا يا رب
انا هعمل ايه و لا ايه هعمل ايه و لا ايه
ده كتير كتير كتيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير
و اى حد لو تعبان شوية يعتذر لكن انا اللى شايل الدنيا فوق دماغى ليه كده



0 التعليقات:

إرسال تعليق