احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

رسالة من طفلى الى

6:27 م / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /



دى رسالة من طفلى الداخلى الى و انا وعدته هسمع و بس و مش هتكلم

"نور انا طفلك الداخلى
تعرفنى؟
كام مرة لطشتنى؟
كام مرة نسيتنى و سبتنى اسف كام مرة افتكرتنى او فدرت انى موجود
لما كنت بتعب كنت بتشتمنى تقولى انت حقير انت معطلنى لازم اموتك

انا خايف منك جدا خايف خايف انت مقدرتش مشاعرى و كنت بتجرى للانجاز
عارف لما يربطوا طفل فى فرس طالع يجرى يجرى يجرى؟؟ عارف ممكن تحس زى الطفل ده بالاحساس ؟

1-فرس بيجرى الطفل مش عارف امتى الفرس هيقف
2-بيعدى على اراضى كتير مرة اسفلت مرة شوك مرة جبال مرة صخور و الفرس طالع يجرى و الطفل يتجرح و ساعات يغمى عليه و تحصله عاهات و انت مش حاسس بيه
3-الطفل بيفقد الثقة فى اى حد ممكن حد يعالجه؟طب حد يوقف الفرس فى الاول

يا نور يا فرس
يا فرس حققت الانجاز و خسرتنى انا الطفل المحروق بجاز
مين يداوينى دلوقت و طب استنى اهدى متجريش حرام
ارحمنى
كنت بتلطشنى عشان الناس و تقولى انت حقير واطى انا كرهتك كرهتك عشان الناس
دبحتنى ودفنتنى بكل حماس
نفسى احبك

1 التعليقات:

Comment by recovering on 27 أكتوبر 2008 في 2:28 م

طول عمري بحب تعبيرك عن مشاعرك ..
انت شخص رائع يانور واكيد لو شفت نور بطريقة حقيقة رح تعرف تحبو ...
ربنا معك يابطل

إرسال تعليق