احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

اتعودت امشى على رجلى... ابطل ازاى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

12:10 م / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /

ازاى تقولى ابطل تظاهر قدام الناس
زى بالظبط لما تقولى بلاش تمشى على رجليك تانى
انا من ساعة متولدت و انا بتظاهر
كنت بعمل العادة السرية اللى بحبها و اتظاهر انى مش مضايق و انى مش مرهق و انى مش تعبان و انى مش خايف
و بابا يقولى متخافش اتظاهر انى مش خايف مع انى بموت
و بابا يقولى خليك واثق فى نفسك
فاتظاهر انى واثق بنفسى
بابا يقولى اوامر تظاهر
لازم ترفع راسنا قدام الناس
هو انا لعبتك
انا عشت متظاهر اسيبه ازاى اسيبه ازاى هيكرهونى هيدوسونى
هيموتونى ده جوايا وحش جدا
لاااااااااااااااااا
يعنى الناس تشوفنى مضايق ؟ تشوفنى شاعر بالخزى؟ ازاااااااااااااااى لا لازم اظهر قوى
مش قادر ابطل امشى على رجلى يا رب ساعدنى ابطل امشى على رجلى ابطل تظاهر


0 التعليقات:

إرسال تعليق