احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

اسال طفلك فين المكان الامان!!!!!!!!

8:14 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /


طلب منى ان ابحث فى ذاكرتى لطفلى عن مكان امان و اذهب اليه

المفاجأة

ملقيتش لطفلى مكان امان
البيت مش امان
المدرسة مش امان
بابا و ماما اكتر ناس يخضوا
الاولاد بهدلونى
انا مخضوض من نفسى من اللى انا بعمله منى انا منى انا
بابا و ماما اتخضوا منى و خضونى منى اعمل ايه اعمل ايه
انا مخضوض منى
مخضوض منى منى انا
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه

اروح فين نفسى معايا فى اى مكان فالمكان مش هيبقى امان
يا رب علمنى الامان انا معرفوش

1 التعليقات:

Comment by عُمر on 27 أكتوبر 2008 في 10:28 ص

وأنا كمان ..

يارب علمني الأمان أنا معرفوش ..

يارب

إرسال تعليق