احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

عارف لما يحصلك حادثة فى مكان؟

4:46 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /



عارف لما تحصلك حادثة فى مكان؟؟؟؟؟؟؟؟؟

او و جسمك كتن بيتقطع و دم و اتعورت و رجليك اتقطعت و شفتها مرمية جنبيك حادثة صدمة
كل ما تروح المكان ده تفتكر الدم و التقطيع
بتبقى مش قادر تروح المكان ده تانى مش قادر مش قادر مش قادر

مش قادر اغمض عينى و اصلى ده المكان اللى كنت بشوف انى الله مش بيرد على مش بيرد
مع انى بعمل الى بيقولولى عليه بقرب بقلب صادق حقيقى و ايمان كبييييييييييير
بترفض
بترفض
و اشتم نفسى اكتر
اشتم نفيى
كنت بتقطع اكتر
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه
مش قادر

يا رب ساعدنى انا قعدت اصلى كل يوم تقريبا من و انا عمرى 6 سنين و كنت بتقطع مشاعرى مش قادرة تانى
خايففففففففففففففففففففف
جدااااااااااااااااااااااااا
خايف اقرب منك تانى
مرعوب اقرب منك تانى مرعوووووووووب هترفض تانى هتجرح تانى


0 التعليقات:

إرسال تعليق