احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

انت حساس=انت مريض =مرفوض

1:29 م / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /

بابا لما كنت اضايق و اروحله اقوله يا بابا انا خايف او مضايق عارفين كان بيعمل ايه
طبعا ياخدنى بالحضن و يقولى مالك و يتناقش معايا زى ما بيحكى دايما انه اب حنون و متفاهم معايا و بيحبنى و بيفهمنى و يقولى رايك مهم

سامحنى يا رب على الكدب

كان دايما يزعق لى و يقولى خايف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خليك راااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجل
اقوله انت عملت و عملت
يقولى غوووووووور انت حساس جدا
و كانه بيشتمنى بانى حساس
و الحساس يترمى و منعبروش و يشوحلى

يا ابى كنت بتشتمنى انى حساس؟؟؟؟
عشان انا حساس يبقى خلاص طز فيك انت كده كده مجروح شيل الطين انت
انا حساس =انا مرفوض=انا عيل=اتصرف مع نفسك و تعالى

الاولاد كانوا دايما يقولولى انت حساس و يرفضونى و هما مبيحسوش
اعمل ايه طيب
اه انا حساس
اعمل ايه
الحساس يتحرق بجاز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

6 التعليقات:

Comment by البحث عن الذات on 28 أكتوبر 2008 في 2:09 م

هاي

ازايك وعامل ايه
اتمني انه كله تمام وانك ماترفضش احساسك العالي
دا انت تتحسد ع مشاعرك
معلش احنا ف الدنيا والدنيا فيها كتير الحلو الوحش مش بنختار اهالينا
وهما كمان كانو مش بيكراهونا و مش عارفين يدركو الانسانيات والمشاعر
وهما فعلاً كانو فكرين ان دي الطريقه الصح ف تربيتنا

فعلاً كانو خيفين علينا وبيحبونا

ان مش بديك نصائح بس الامر اني كنت زايك وانشغلت كتير بأمر اهلي وجعلهم شماعه فشلي وكل شيئ

انا مقدر مشاعرك وده شيئ جميل مش كلنا زاي بعض ربنا خلق كل منا بمواصفات مختلفة

ابتسم وافرح

Comment by عُمر on 28 أكتوبر 2008 في 4:37 م

وأنا كمان حساس !!!!!!!

غير معرف on 28 أكتوبر 2008 في 9:56 م

ازيك عامل اية تعرف انا بقالي فترة بتابع من غير معلق البوستس بتعتاك كنت بضايق قوي اني مش قادر اعلق علشان كلامك لامس جوايا حاجات كتير و مش لاقي كلام اعلق بية
بس انا قلت اسيب بصمة في المدونة :) علي رأي بانوراما دراما :) هيهيهيهيهي

انا كمان حساس و علشان كدة لازم اموت كل يوم لازم و علشان اعيش لازم اسيب احساسيي تتبهدل و لما جوايا يزعل اقوله ومالة علشان نعرف نعيش

بس في النهاية انشاء الله ربنا معانا و معاك و متشدش اوي كدة علي نفسك بجد كلامك خلاني اعيط اوي علي حالي و اتضيئت اوي علشانك فعلشان خاطر اي حد بتحبة بلاش تشد اوي كدة علي نفسك الناس فيها الكويس و الوحش اللي بيقدر الناس الحساسة و اللي مبيقدرش و انت من كلامك شكلك انسان لذيذ :)

ارجو ان كلامي ميكونش رزل :)

غير معرف on 29 أكتوبر 2008 في 12:32 ص

السلام عليك أيها الحساس

يا صاحب الإحساس

أحسب أنك من الذين يتمتعون

بصفة النقاء الداخلي

نعم

الإنسان الذي لا يحترم صاحب الأحاسيس المرهفة

لا يفهم

لأن صاحب الأحاسيس المرهفة

إنسان طيب وقلبه نقي صاف

ولكن يا صديقي واسمحلي بقولها

لا تجعل مشاعرك وأحاسيسك

متاحة للجميع اعمل كونترول

اصرف لمن له بطاقة الفهم

أما الأغبياء فلا تصرف لهم

لأنهم لن يقدروا ذلك ولن يفهموه

ليس بيدك طبعا

ولكن ماذا يمكنك فعله ؟

أن تغير الناس وتجعلهم يفهمون ؟

أم أنك تعيش بطبيعتك كما أنت

إنسان طيب

مرهف المشاعر والأحاسيس

مع بعض الناس وتحاول أن تجد طريقة للتعامل

مع الأغبياء أو فاقدي الإحساس

فالناس ليسوا صورا من بعضهم

فيجب أن نعامل كل نوع من الأنواع البشرية بالطريقة التي يستحقها

لو استطعنا ذلك

أن نعامل كل فرد بما يستحقه

لن يجرحنا أحد

ولن يقدر على المساس بأحاسيسنا أحد

ويجب ألا نهتم كثيرا بهم


حفظك الله ورعاك

Comment by انسان جديد on 29 أكتوبر 2008 في 6:03 ص

ازيك يا صديقى ارجو انك تكون بخير
انا حاسس قوى بيك وبمشاعرك لانها بتلمسنى قوى انا عارف ان صعب ان الواحد ينسى اللى عدى فى حياته وجرحه بس صدقنى انت احلى حاجة بتعملها انك بتطلع مشاعرك ديه للنور وما تكبتهاش وده هيخليك ان شاء الله قريب جدا تكون فى احسن حالاتك بحبك وبحترمك جدا وباتمنى لك التوفيق فى مسيرتك ....

Comment by Go2LIghtGO on 29 أكتوبر 2008 في 6:04 ص

اخى اميدوس انا كمان متابع تغليقاتك على باقى المدونات :)
يشرفنى قرايتك للمدونة و يهمنى دايما تعليقك
ده بيفرق
:))

إرسال تعليق