احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

انا شاعر بيك

9:42 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /



ليييييه شاعر بالعاااااااار كده شاعر بالخزى من وجودك فى الدنيا شعور انى مختلف عن الاولاد و انى شاااااااااااااعر بالخزى ليييييييييييييييه
شعوووووووووووووووووووووور يموت ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه
بموت من المشاعر دى مش مستحملها جامدة جدا جدا ااااااااااااااااااااااه
عواصفغ عار
حبيبى انت شاعر كده بس ده مش حقيقى بس انا شاعر كده
شاعر انى كائن غريب
بس ده مش حقيقى
بس انا شاعر كده
بس ده مش حقيقى
انا شاعر انى مكروه
ده مش حقيقى
غضبان
ليه انا بس شاعر بكده ليه باقى الناس مش شاعرة بمشاعر الخزى انا معملتش حاجة عشان اشعر بكده اااااااااااااااااه
معملتش حاجة بحقد على كل اللى مش بيشعر بالخزى اااااااااااااااااه

بموووووووووووووووت
ليه كدهه
يا رب شاعر بعار عارف انه مش خقيقى لكن حاسه اعمل ايه اعمل ايه متغاظ شاعر بعاااااااار

0 التعليقات:

إرسال تعليق