احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

متلخبط مبسوط

1:06 م / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /

انا فاهم ان العادة غلط و مش بدافع عنها لكن ده الطفل التلقائى اللى عمره 3 او 4 سنوات نفسه يتكلم و محدش يعاقبه و متخدوش على تخبيط كلامه هو صغير

"بابا ماما انا متلخبط انتو اتخضيتوا ليه لما لقيتونى بعمل الحركة دى (العادة السرية) ليه و ليه خايفين؟؟ انا مبسوط جدا كده
انا مستمتع جدا كده انا حاسس بانى ملك الكون و انى مش موجود على الارض انتو بتقولو انها وحشة بس انا مجرد لمسات بتبقى ممتعة و بتخلينى ابقى قوى و بتخلينى مبسوط
ليه اتخضيتوا انا متلخبط و ليه خايفين
انا مبسوط متلخبط مبسوط ليه خايفين انا مبسوط متلخبط مبسوط ليه خايفين انا مبسوط متلخبط مبسوط ليه خايفين انا مبسوط متلخبط مبسوط ليه خايفين انا مبسوط متلخبط مبسوط ليه خايفين انا مبسوط متلخبط مبسوط
مش عارف انا مكمل من وراكوا بس هفضل خايف زيكوا هفضل مخضوض بس هى بتخلينى ابقى احسن ليه رافضينها
متلخبط مبسوط"

امضاء
طفل 3 سنوات



3 التعليقات:

Comment by عُمر on 27 أكتوبر 2008 في 5:17 م

ياااااااااه

الموسيقى لذيذة جداً

ذوقك حلو

:)

Comment by Go2LIghtGO on 27 أكتوبر 2008 في 5:21 م

شكرا عمر ممكن تكلمنى على الايميل؟

Comment by عُمر on 27 أكتوبر 2008 في 5:33 م

أوك

إرسال تعليق