احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

كان دايما نفسى يكون عندى سرطان احسن عارفين ليه؟

6:53 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /



كان دايما نفسى يكون عندى سرطان احسن ليه؟

1-عشان اعرف ان اخر الم فى موت

2-انى واضح انى مليش ذنب

3-انه هتكلم عنه براحتى مش هخاف

4-ان ناس كتير هتقف جنبى

5-محدش هيبصلى بصة احتقار
6-هيبقى فى خطة واضحة للعلاج الناس مقدراها اخد شهادة مرضى

دلوقت
وحدى
مش عارف اخر الالم
حاسس انى انا غلط مع انى معملتش حاجة
متلخبط خايف مرعوب

انه مقدرش اتكلم

البس قناع احسن
الى عنده سرطان بيروح لدكتور يعملو عملية

او يديلوا علاج كيميائى


لكن عارفين علاجى ايه؟؟؟

ان بمساعدة ناس انا الى اكتشف الافكار الغلط
و بمساعدة ناس انا الى اصلحها
كل حاجة على انا بعمل عملية و من غير بنج و انا الى بعملها بمساعدة ناس

انا انا كل حاجة على

0 التعليقات:

إرسال تعليق