احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

مين حاسس بيك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

11:49 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /


انا مش عارف اقول ايه عن الناس اللى بتساعدنى
بيرفعونى جدا اشخاص عظماء

لكن هل حد جرب مشاعرى؟
هل حد اتبهدل معايا؟
هل بيتألموا معايا
كل واحد بيقعد معايا ساعة و يروح و يسيبنى لنفسى
نفسى حد ياخد نفسى معاه و هو مروح ميسيبهاليش
ياخدها
و لو حد تعبان مش هيستحملنى
لكن انا مهما كنت تعبان لازم استحمل نفسى ما هى معايا علطول

مجهود ضخم كل اسبوع بعمله ده ليه تقدير؟
مش عارف
ليه نتيجة؟
مش عارف
الغاء المواعيد سهل هههههههههههههههههههههههففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففف

انا بس اللى شايل الدنيا فوق راسى لان نفسى معايا علطول
خد حاسس بيا

1 التعليقات:

Comment by عُمر on 10 أكتوبر 2008 في 7:15 م

صدقني والله كلنا بيبقى عندنا هموم

بس الفكرة هي إنه موش كل الناس بتتكلم عن همومها

فيه ناس بتداري وبتخبي

بس أنا حاسس بيك

وربنا حاسس بيك قبل أي حد

تحياتي

إرسال تعليق