احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

حوار:فشلت 20 سنة

6:19 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /

أنا: فشلت 20 سنة اتعامل معاكى مرعوب مش قادر

مشاعرى:اتألمت 20 سنة من عنفك معايا و ضربك و اهمالك و شتايمك و انه اشعر معناها ضعف و انه وجودى معناها نهايتك موتنى و انا عايش

أنا:انا عارف ندمان انى عاملتك كده بس مكنتش اعرف بابا كان بيعالنى كده فكنت شايف ده الصح انه اموتك هى دى الرجولة انه اقتلك عشان اعيش
مشاعرى: اديك موتنى . عشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اتبسطت مبسوط

أنا:فترة بكااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااءءءءءءءءءءء

انا: مش عارف غير انى ابكى الى بيصقط سنة بيبكى و انا فشلت 20 سنة مضايق جدا خايف اتعامل معاكى تانى خايف خايف

انا فشلت شوفيلك حد تانى يتعامل معاكى انا فشلت و مش عارف ازاى انجح معكى حاسس بالذنب تحاهك بهدلتك مش هقولك سامحينى لانه عارف انه صعب عليكى انا بس بعيط

كنت بسمع صوت صراخك و اسيبك كنت بسمعك تنادى على الناس تقوليلهم بيقتلنى و انا اعلى صوتى و اضحك

مش عارف اعمل ايه

مشاعرى: : انا مجروح فى حالة ميئوس منها و مبهدلة بس انا بعتمد عليك انا واثق فيك انت تقدر تقوم و تساعدنى و نكمل رعم جرحى

انا: انا خايف اغلط تانى فيكى مرعوب اغلط تانى مرعوب

مرعوب انا منفعش شوفيلك حد غيرى انا فشلت

مشاعرى: : :) كفاية انك تعترف انا معتمد عليك و معنديش خطة بديلة انت قوى انت تقدر تقوم بعد الفشل بحبك

أنا:هحاول اقوم و نفسى احبك استحملينى انا و ضعفى


0 التعليقات:

إرسال تعليق