احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

الله بالنسبة لى

9:30 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /




عارف ان الكلام الى هقوله ده كدبه بس هو جوايا لازم اقوله و اكدبه



الله قوة كبيرة لمسة منه تقتل يخوف غير مفهوم غامض
كلامه مش دايما بيتحقق سايب كتاب كده نفسره يمين او شمال حد يصلى ايه تيجى معاه حظ تتنفذ
مش واضح
بيقول انه بيحب الانسان بس اعتقد لما بيفتكر لانه مشغول اوى لما بصلى ساعات بيسمع و ساعات لا
بس عمره ما يرد
و لما تغلط بيقولو لازم يغفر بس مين يعرف هو مبيردش

هو بعيد مش مسيطر على الارض الارض ماشية بمزاجها
ناس بتحبه تتبهدل و ناس بتكرهه تبقى عظيمة
مهما قربت منه مش هيجاملك

معاه الدنيا مجهولة مفيش حاجة مضمونة

يعنى ايه حبه بقى معرفش بيقال انه بيحب كل الناس بس مش فاهم يعنى ايه محبة ما الناس كلها متبهدلة

على الفكرة الكلام ده غلط بس انا حاسه

الرجاء من الله التصحيح تصخيخ افكارى عنك انا نفسى اقربلك بحبك بس ده الى جوايا مش عارف اعمل ايه فيه كلام بس مسيطر على. ربى غير افكارى انا متضايق انها جواياااااااااااااااااااااااا


0 التعليقات:

إرسال تعليق