احبنى الله و لكن الله لن يفعل ما استطيع انا فعله لكن سيحملنى اكيد فى الوقت الذى لا اقدر انا على الحراك
0
-
0


-

-

حوار فى الفضاء حوار خيالى

7:49 ص / مرسلة بواسطة Go2LIghtGO /


بتكره بابا ؟؟؟؟؟؟؟
اه
ليه ؟
عشان سابنى و خاصمنى اهملنى و تركنى و لما بطلع مشاعرى كان يموتها و يزعق و يخوفنى و كان بيضغط على ابقى كويس قدام الناس

طيب اموتهوووووووولك؟
لا لا لا اوعى
ليه؟
محتاجه هو ياما وقف جنبى و شجعنى و حضنى و ياما تعب عشانى و لف و راح و ياما شقى و عمل فلوس و ياما رفعنى قدام الناس و دافع عنى ياما قعد يحكيلى قصص و حبنى يمكن كان مضغوط ساعات
لكن بيحبنى يا
ما فسحنى و شالنى و فرح بى وجابلى حقى
يبقى بتحبو؟
معرفش

بتحب الله؟
بكرهه
ليه

سايبنى مردش على و وقت الجد رمانى و سابنى اتألم بحس انه بيخاصمنى زى بابا و بيهملنى لما اغلط و هيشوف حد احسن منى يحبو انا اوحش انه يتعامل معايا مع انى عشت عمرى احاول ارضيه و رفضت نفسى عشانه
فترة بكااااااااااااااااااااااااااااااااااااااء

اكيد فى حد احسن منى يحبو انا وحدى فى الفصل كل الناس سايبانى لو بيحبنى مكانش ساب ده يحصلى مكانش رمانى مكنتش اتالمت كده مكنتش اخاف حتى اظهر متالمدايما عايزنى مؤمن جامد مش خايف واثق فيه بحبه و بحب نفسى و انا مش قادر
عايزنى احب نفسى مش قادر
عايزنى احبه مش قادر
عايزنى احب الناس مش قادر
دايما عنده طلبات منى
دايما دايما
عايزنى اصدق فيه مش قادر
انا مش قادر مش قادر

فترة بكاء

اعمل ايه كله بيطلب منى طلبات و انا مش عارف اروح فين اعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

طيب خلاص هلغى ربنا من الوجود ؟؟؟
لا لا انا محتاج حبه هو ياما وقف جنبى هو بيحبنى انا املى انى المس حبه املى انى اتملى منه دى الحاجة الوحيدة الى هعيش عشانها ان هو خلقنى و عايزنى و يغيرنى هو الوحيد الى بيرتب ناس تساعدنى هو الى شايفنى من جوة و قابلنى زى مانا
بكااااااااااااااااااء
بقولو انه وقف مع يوسف و وقفف مع داود ووقف مع دانيال وانقذهم من الموت
بيقولو انه عندو للموت مخارج و انا مت خلاص

طب الناسسسسسسس؟؟؟؟
اكتر حاجة بكرهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

طيب تصحى الصبح متلاقيهمش هموتهملاك كلهم

اوعىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى انا مقدرش اعيش من غيرهم هما الى بيسندونى و بعيش عشان اساعدهم و بحب ناس كتيييييييييييييييييييييييييييير منهم و بيقبلونى و بيساعدونى احب نفسى و ربنا


اخيرا نفسك؟اقتلهالك؟

اكيد نفسى ربنا بيحبها و ليها خطة مع انى دايما عايز ابقى واحد تانى مش عايز ابقى نفسى و بكرها لو مكانتش احسن واحد
لكن ناس كتييييييييييييير بتحبها و الله بيحبها


بحبك يا نفسى

طب ما انت بتحبهم اهو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
معرفش

0 التعليقات:

إرسال تعليق